מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תינוקת בת שנה וחצי שהחלה לאחרונה להיות מעט אגרסיביתאיילת19/03/2016
שלום, אני מטפלת בתינוקת מגיל ארבעה וחצי חודשים (כיום בת שנה וחצי.) החלה בחודשיים האחרונים להיות מעט אגרסיבית. היא נושכת תינוקות בגינה (וגם תינוקות אחרים שלפעמים מגיעים לביתה.) חשוב לציין שלאחרונה גם קצת יותר עצבנית וחסרת סבלנות וקשה לה לשחק בגינה עם ילדים אחרים (לא מוכנה לחלוק בצעצועים שעימם משחקת (גם אם הם לא שלה)/ אם הילדים חוסמים לה את המעבר למתקן מסויים בגינה היא צועקת "זוזו,זוזו" (אני ממש מתאפקת לא לצחוק. ) ונחזור לעניין הנשיכות -אנחנו (אני וההורים) אומרים לה לא להרביץ ומסבירים לה שזה כואב ואסור. מראים לה שאנחנו כועסים כשזה קורה אבל לא נראה שהיא מתרגשת במיוחד מהעניין. מה עוד אפשר לומר או לעשות חוץ מזה?היא עוד מעט נכנסת לגן ואני חוששת שיהיה לה קשה. גם איתי יש לה מידי פעם מצבי רוח- אנחנו יכולות להשתולל ביחד ולשחק ואחרי כמה שעות היא לא מוכנה שאתקרב אלייה , צועקת "דייי!" ולעיתים גם מרביצה . לא מזמן גם זרקה עלי בקבוק (זו לא הייתה מכה רצינית במיוחד אבל כן ירד לי דם והאמת שהייתי בהלם,זה אף פעם לא קרה לי.) לא יודעת מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת שנה וחצי שהחלה לאחרונה להיות מעט אגרסיבית - תגובה
מיכל ארנרייך19/03/2016מההודעה נשמע שאת המטפלת שלה ולא האמא?
כדאי לברר מה קורה בבית ומדוע התנהגותה הפכה להיות כל כך עצבנית. אולי היא מבטאת קושי כלשהוא שנמצא בבית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה.
איילת20/03/2016אני המטפלת שלה ברוב שעות היום ( מ-8:00-17:00) ולעיתים גם יותר מאוחר. אני לא כל כך מרגישה בנוח להעלות טת הקשיים בבית מול ההורים, יש עוד משהו שאפשר לעשות? איך להגיב שהיא מתנהגת באלימות כלפי או כלפי ילדים אחרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. - תגובה
מיכל ארנרייך20/03/2016ראה שאת מגיבה נכון, בהסבר ובתקיפות שכך לא מתנהגים , אפשר לבקש לזוז, אסור לנשוך, זה לא נעים וכד'. דווקא הכניסה שלה לגן עם הרבה ילדים יכולה להיות לתועלת, במובן שהיא תהיה כל היום באינטרקציות עם ילדים אחרים ותצטרך ללמוד ולהתמודד עם פידבק מהסביבה לגבי ההתנהגות הנכונה.
לגבי הסיבות להתנהגות- שוב כפי שכתבתי אין מספיק מידע ולא ברור האם זו תגובה למשהו שעובר עליה, או חלק מגדילה בריאה שכוללת גם תרגול ושימוש בתוקפנות, ויתכן אף סיבות נוספות. בכל מקרה צריך להמשיך ולשלול אקט תוקפני שלה כלפי אחרים תוך מתן דוגמא ליחס כן אוהב ונעים שמתגמל בסופו של דבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
