מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד חכם וחברותי בן 10 ש"שונא הכל"ענת25/03/2016
הי,
אני אקדים ואכתוב שהוא ילד מקסים, חכם, בוגר, חברותי ויש לו הרבה חברים, חיובי ומצחיק ומאוד מאוד עקשן, עקבי, יודע מה הוא רוצה ולא מתפשר.
כמו כן, הוא תלמיד טוב והוא הולך לחוג כדורגל.
אבל חוץ מזה הוא "שונא" הכל:
שונא בית ספר, שונא ללמוד, שונא לעשות שיעורים, סובל מללמוד למבחנים, שונא לחשוב ולהפעיל את המוח, כל דבר שקשור ביצירה הוא לא מכון לעשות,
הוא קורא את אותה סידרת ספרי קומיקס שוב ושוב ולא מוכן לשנות,
שונא לצאת מהבית, שונא לטייל, לא חובב אוכל ואוכל את אותם הדברים כל הזמן.
את רוב הזמן הפנוי הוא מעביר על המחשב.
אני מאוד רוצה לטייל איתו, לצאת לטיולים, לים, אפילו סתם לקניון- אין מצב להוציא אותו מהבית.
כל הרפתקה קולינרית יורדת מהפרק. הוא לא מוכן אפילו לנסות, וגם כל בילוי איתו, אפילו בבית, עם משחק קופסה, בלתי אפשרי.
הוא רוצה רק את המחשב.
ניסיתי להגביל אותו אבל או שהוא בוכה שעות, או שהוא לא מדבר איתי, או שהוא מסתכל על התיקרה.
מה עושים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד חכם וחברותי בן 10 ש"שונא הכל" - תגובה
מיכל ארנרייך26/03/2016שלום לך,
נשמע שבנך מאד חושש ומתנגד לנסות דברים חדשים, ולא רק חדשים- נשמע שכל יציאה מהבית כרוכה בקושי מצידו והוא מעדיף להיות סגור בפינה הבטוחה והמוכרת מול המחשב. את צודקת שבילוי של שעות על המחשב הוא לא מומלץ וכדאי מאד שיעשה דברים שונים ומגוונים המרחיבים את תחומי העניין. לא ברור על איזה רקע ההתנגדות שלו כל כך קשה. לכן אני ממליצה לפנות להדרכת הורים על מנת שתוכלי לברר זאת לעומק ולקבל אסטרטגיות התמודדות נכונות איתו. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
