התגרשנו. האם להימנע מפעילויות יחד?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התגרשנו. האם להימנע מפעילויות יחד?
    נעמי
    29/03/2016

    שלום רב!
    לפני כ8 חודשים אני ובעלי נפרדנו.
    יש לנו ילדה מדהימה בת 3.
    יש לציין שאנחנו ביחסים מאד מאד טובים.
    הזמן שלה עם שנינו מחולק שווה בשווה בדיוק. שאלתי היא, האם יש להימנע מפעילויות של שלושתנו יחד? למשל אם אחד ההורים לוקח להצגה והשני מצטרף? או כשאחד ההורים מתגעגע ורוצה לראות אותה אז הוא קופץ לדירת השני ומבלה איתה קצת זמן? כמובן שבסוף הערב כל אחד הולך לביתו והילדה הולכת עם ההורה שאחראי עליה באותו היום.
    האם זה מבלבל אותה? יש לציין שנורא כיף לה עם שנינו. גם לחוד וגם יחד. תודה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התגרשנו. האם להימנע מפעילויות יחד? - תגובה

    פז שפירא
    29/03/2016

    הי נעמי,

    לדעתי המצב שלכם כיום הוא מעולה. אומנם נפרדתם אך אתם ביחסים טובים ויכולים לבלות ביחד ולהנות מכך. זהו מודל מצויין לילדה, שתלמד שהוריה אינם גרים יחד ואינם זוג אך נשארים חברים ונשארים ההורים שלה בשותפות יפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו