שאלה לגבי בן 6 וחצי -הופעת טיקים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי בן 6 וחצי -הופעת טיקים
    גל
    30/03/2016

    שלום רב , הבן שלי בכיתה א ותקופה די ארוכה (להערכתי חצי שנה) מופיעים אצלו טיקים , כל פעם משהן אחר כמו משיכה באף או הנהון בגרון . זה עובר אחרי כמה שבועות ואז מתחיל משהו אחר. זה קורה בד"כ שהוא אוכל, רואה טלויזיה אך גם בסיטואציות אחרות של התרגשות - אך עלול גם להופיע בסיטואציות נוספות.
    אציין שלילד רמת ריכוז מאוד גבוהה לגילו , הוא אוהב מאוד להרכיב פאזלים של מבוגרים (300 חלקים) , לבנות בלגו ואוהב מאוד את שיעורי הפסנתר.
    אציין שהתזונה שלו יחסית מאוד טובה - עשירה בירקות ופירות על בסיס יומי ואנו משתדלים כמעט ולא לתת לו אוכל מעובד . התחלנו השבוע לתת לו אומגה 3 כי הבנתי שאולי זה יכול לעזור...
    אשמח לשמוע עצה מקצועית . מה עוד ניתן לעשות ? האם כדאי לפנות לטיפול כלשהו ?
    אשמח לתשובה מהירה,
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי בן 6 וחצי -הופעת טיקים - תגובה

    פז שפירא
    30/03/2016

    הי גל,

    כיוון שכבר מדובר בתקופה של חצי שנה של טיקים אני מציעה לפנות לפסיכיאטר ילדים על מנת לשקול טיפול תרופתי. כמו כן, במקביל כדאי לחשוב מהם גורמי הלחץ שעשויים להשפיע על בנך ולבדוק כיצד ניתן להפחית ממנו חרדה ולחץ.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו