מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות בהתנהגות של ביתי בת שבע וחציאלה30/03/2016
שלום ביתי הבכורה בת 7.5 חוזרת מביהס ומיד רצה למחשב או לטלוויזיה, בזמן הצפייה היא מנותקת לחלוטין ממתרחש סביבה, למרות שהיא תלמידה טובה בחזרתה הביתה לא ממהרת לעשות שיעורי הבית ואני זאת שאומרת לה לכבות את הטלוויזיה ולעשות, חשוב לציין שאני חוזרת על אותם משפטים כמה וכמה פעמים , כועסת ורק לאחר מזה היא מנתקת, בכלל כל בקשה ממנה לוקחת ממני הרבה אנרגיות- עד שהיא עושה משהו- מתארגנת, מתקלחת, מסיימת את השיעורים, הולכת לישון , וכאשר עושה זה יכול להיות בבכי, אני מדברת איתה, כועסת, מסבירה, מענישה , מנסה להפליג ולפנק ולא מגיעה לשום התקדמות או שינוי בהתנהגות- היא מבטיחה ויום למחרת הכל מהתחלה. אינני מסכימה לראות תוכניות של גדולים- כמו אח הגדול ולמרות שאמרתי זאת - היא עדיין רואה(כאשר אני לא ביית וכו') . העונש שהיא מקבלת - זה לא לראות טלוויזיה או מחשב והיא בוכה ומתנגדת ומבקשת סליחה, גם כאשר אנו עומדים בעונש זה לא משפר את התנהגותה. מה לעשות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בהתנהגות של ביתי בת שבע וחצי - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין31/03/2016שלום אלה,
להתנהגות שאת מתארת יכולות להיות כל מיני סיבות. יכול להיות שהיא חוזרת עייפה והמסכים מאפשרים לה מנוחה. יכול להיות שקשה לה להתארגן בגלל הפרעת קשב, ויכול להיות שהיא בודקת את גבולות הבית. חווית "ניתוק" אופיינית במקרים של הפרעת קשב אצל בנות.
עונשים לא תמיד יעילים כשהגבולות לא ברורים. כשמייצרים גבול, חשוב שהוא יהיה מובן להורה ולילד, כולל הסיבות להצבת הגבול, וההשלכות של חציית הגבול הזה. חשוב לנהל איתה שיח ולהסביר את הנושא ואת ההשלכות השליליות של הצפיה המרובה והלא מותאמת בטלוויזיה. בנוסף, קשה לצפות מילדה בת 7.5. שתקח אחריות על עצמה כשהיא לבד בבית בנוגע לבחירת תכנים. ישנם אפשרויות טכנולוגיות לחסום גישה לתכנים מסויימים שיכולות לעזור.
קשה להעריך את מקור הקושי וההתנהלות דרך האינטרנט. אם את מרגישה שהבעיה מתמשכת ופוגעת באיכות החיים, פני להתייעצות עם גורם מקצועי, כגון פסיכולוג או יועצת בית הספר על מנת לקבל הכוונה מדויקת יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
