מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- התנהגות אצל ילד בן 5 שנראית לא נורמטיביתדנה08/04/2016
שלום !
אני אמא לילד בן חמש וחצי שמאז ומתמיד יש לי תחושה שמשהו לא כשורה ,
עוד בזמן שהיה תינוק עיניין ההצבעה לא היה במיוחד , היה גם עיניין שהוא היה מסובב את הראש בעגלה ( בגיל שנה לערך ) מצד לצד , עד לפני שנה וחצי כלומר גיל 4 היה לעיתים רחוקות מנפנף בידיים , כל הדברים הללו נורא מדאיגים אותי וכששאלתי לעצת מומחה נאמר לי שאם זה לא עקבי אז אין כל כך ממה לחשוש ושזה ילד .
כיום עולה הנושא החברתי , לדוגמא אם ילדה מהגן אומרת לו בוקר טוב אז הוא מתעצבן , הוא נורא רכושני כשהוא משחק , ראוי לציין שלא הרבתי להפגיש אותו עם ילדים לאחר הגן , כאשר מישהו מהמשפחה ( אבא , סבא , סבתא , דוד ) באים לנשק אותו או לחבק הוא לרוב מתעצבן וצועק די , כשהוא רואה טלוויזיה הוא ממש נכנס בתוך הסרט ואפשר לקרוא לו והוא כאילו לא שומע , לעומת זאת עשיתי בדיקה ואמרתי לו תראה ספיידרמן בא כדי לראות אם באמת לא שומע ואז הוא כן הסתובב , הכל נורא מבלבל אותי ואין לי מושג לי לפנות ומה לעשות , אני מאוד רוצה שאם ישנה בעיה אז לטפל בה אך באופן פרטי ,
לא רוצה בשום אופן שידביקו לו תוויות :-(
תודה מראש ממתינה לתשובה המון תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנהגות אצל ילד בן 5 שנראית לא נורמטיבית - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין08/04/2016שלום דנה, את מתארת סיטואציה מורכבת ומבלבלת. עצם החשש והספק שלך מצריכים בירור. האם גם הגננת מתרשמת מהתנהגות לא נורמטיבית? אם הגננת לא מתרשמת מכך, כניראה מדוברי ותר בחשש שלך. אם גם הגננת רואה שההתנהגויות לא נורמטיבית, כדאי ללכת לאבחון מסודר. אני לא יודעת אצל איזה מומחה היית, אבל תמיד אפשר לעשות הערכה חוזרת. הכתובת העיקרית היא מכוני התפתחות הילד של קופות החולים. במכונים אלו ניתן לעבור אבחון ולקבל טיפול במקרה הצורך (אם כי יש בדרך כלל רשימות המתנה ארוכות).
אם את חוששת מפניה למערכת הציבורית, אך יכולה לפנות לרופא ממומחה בהתפתחות הילד באופן פרטי. לחלופין, גם רופא פסיכיאטר או נוירולוג ילדים המתמחים בהפרעות תקשורת יכולים לסייע לך להבין במה מדובר, ואולי לשלול את מה שאת חוששת ממנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
