איך להניע עשייה אצל ילד בן שמונה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך להניע עשייה אצל ילד בן שמונה
    maya
    19/04/2016

    שלום רב,
    בני בן 8, לומד בכיתה ב'. ילד מקסים ואהוב, מצליח בלימודים וזוכה להכרה ביכולותיו והשיגיו מהמחנכת. לאחרונה, מביע תסכול מכך שלכאורה לא מגיע להישגים. לדוגמא: "הייתי רוצה לקבל תעודת הצטיינות אבל אני כנראה לא טוב מספיק כי ילד אחר קיבל ולא אני"... "ילדה מהכיתה קיבלה תעודה על פעילות בנושא החודש, ואני לא." ... "מה אני יכול לעשות? אני רק ילד שאוהב לשחק ולראות טלויזיה" ... בפועל, הוא עושה את כל המוטל עליו בביהס ואכן ההישגים שלו טובים, ולכן קשה לי להמחיש לו מהו המאמץ הקטן הנוסף שעליו לעשות על מנת לבלוט יותר ובאמת להצטיין. איך אוכל לעזור לו ולעודד אותו לעשות מאמץ נוסף על מנת שיתרגם את היכולת למעשים?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להניע עשייה אצל ילד בן שמונה - תגובה

    פז שפירא
    20/04/2016

    הי עינת,

    ראשית, כדאי לעודד את בנך על המאמץ שלו ועל הרצון שלו להצליח ולהצטיין. שנית, אולי אפשר לפנות יחד איתו למורה ולקבל ממנה פידבק ולהבין ממנה מה חסר על מנת שיוכל לקבל הכרה והצטייינות בתחום מסויים. אולי יהיה אפשר לבחור משהו בו הוא טוב במיוחד ולעבוד איתו על פרוייקט/פעילות במטרה לקבל הכרה בנושא.

    מעבר לכך, נשמע שבנך זקוק לחיזוק בטחונו העצמי. האם הוא הולך לחוגים? אם לא, כדאי לבחור יחד איתו חוג בתחום בו הוא טוב על מנת שיוכל להמשיך ולפתח אותו ולחוש יותר בעל ערך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו