מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן שנתים וחודש שמרביץ ונושךבתאל01/05/2016
שלום בני בן השנתיים מדי פעם היה מרביץ ונושך והינו מסבירים לו שזה אסור זה היה קורה אחת לכמה חודשים. בעת האחרונה הוא לזר לנשוך ולהרביץ בתדירות גבוה מאוד
לסבתא לדודה ולאנשים שכל הזמן סביבו שיש לציין שהוא מאוד מאוד אוהב או אהב.
גם לחברה שלי שהיא הרבה פעמים מטפלת בו והוא היה מקשיב לה הוא התחיל להרביץ לנשוך ולהתמרד שמרביתים לו
לפני מספר ימים הא שבר את הרגל וכתוצאה כנראה מהתסכול שהוא אינו יכול לדרוך עליה הוא הגביר את האלימוץ כלפי הסביבה ולא מקשיב כאשר אנחנו אומרים לו להפסיק הוא אורמ לאנשים סביבו "את נו נו נו" ולא מוכן להפסיק לכעוס אין לי מושג מהיכן הוא למד להגיד נו נו נו יש לציון שהוא במעון וששאלתי אותו הוא מי אומר לו ככה הוא זרק לי המון שמות של ילדים כל שזה לא מהימן
כרגע הוא בבית בעקבות ההחלמה של השבר ברגל וכנראה שגם אוציא אותו מהמעון שהוא נמצא בו כיום. איך אני מלמדת אותו כמה שזה אסור ? יש לציין שכשאולים אותו אם אבא מסכים להרביץ ולנשוך הוא אומר לא אך עושה זאת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן שנתים וחודש שמרביץ ונושך - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין01/05/2016שלום בתאל, בגיל כל כך צעיר, קשה להבין הסברים ארוכים ומורכבים. אמירות פשוטות כגון: "אני מבינה שאתה כועס, אבל לא מסכימה שתרביץ/תנשך/תמשוך" וכדומה, יחד עם התרחקות פיזית באותו רגע. מאמינה שהרגל השבורה מגבירה את התסכול, וכל זה, יחד עם מאפייני הגיל מובילים לתמונה שאת מציגה. בגיל הזה, ילדים בודקים כיצד הם יכולים להשפיע על הסביבה, רוכשים מילים והתנהגויות מהסביבה ו"מנסים" אותן. זה השלב ללמד מה מותר ואסור, מה פוגע, מה האלטרנטיבות לביטוי רגש.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
