אחי בכיתה ח, כבר לא לומד וההורים עייפים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אחי בכיתה ח, כבר לא לומד וההורים עייפים
    דוד
    07/05/2016

    שלום,
    להקדמה , אנחנו 4 אחים משפחה נורמטיבית,
    כולם חיים בבית.
    המחשב גרר את אחי הקטן מלפני שנתיים, מסיט אותו מהלימודים בהדרגה , עד למצב היום שיש לו 4 נכשלים ואין לו מושג מה רוצים ממנו במערכת.

    בעבר לפני 4-5 שנים כבר הוצע להורים עזרה דרך יועצת בית הספר , אחרי מספר בחינות הומלץ לתת ליד טיפול תרופתי באמצעות ריטלין , לכך ההורים התנגדו בתוקף והחליטו לפעול בשיטות שלהם שכמו שאפשר להבין, ילד 4 במשפחה לא מלומדת , אין להם את היכולת והסבלנות לכוון אותו לו מענה מתאים ומתנגדים לאנשי מקצוע מתחום הפסיכולוגיה.

    כיום, אחי יושב בבית ובוחר מתי ללכת , צוחק על כולם וכמו שציינתי בקרוב יעלה לכיתה ט , לפי דעתי אלה שנים משמעותיות לבניית בסיס הכרחי להתמודדות עם המערכת הלימודית ויכולת לחיים.

    איך מתמודדים עם קושי כזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחי בכיתה ח, כבר לא לומד וההורים עייפים - תגובה

    מיכל ארנרייך
    07/05/2016

    שלום, ניתן להבין שאתה אח גדול יותר במשפחה. במקרה שילד לא הולך בתדירות גבוהה לבית הספר כדאי לערב דרך בית הספר את העובדת הסוציאלית האחראית לנושא של ביקור סדיר. לבית הספר אמורה להיות גישה אליה. אם לא, כדאי להתקשר לרווחה במקום מגוריך, הם אמורים לתת מענה בנושא זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו