מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת 13 חסרת חברים,לא מאמינה באנשים, חשש לדיכאוןשיראל21/05/2016
שלום, אחותי בת ה13 סובלת מקשיים חברתיים, היא נמצאת כל היום בבית ואין לה ולו חברה אחת. מעבר לזה, גם בבית הספר אין לה חברים, היא שקטה וביישנית, עם התנהגויות אנטי חברתיות כמו חוסר התעניינות באחר, ניתוק מהסביבה. יש לציין כי היא חסרת אמונה בבני אדם באופן כללי - היא אומרת שכולם רעים, שכל הילדים רעים, ושהיא שונאת אנשים. היא אינה ילדה דחויה, ובבית היא שמחה, רגישה ויצירתית, אך היא מתקשה להסביר את עצמה, וממהרת לוותר. אני חוששת שתחושת הבדידות וחוסר האמון באדם שמלווים אותה יום יום ישפיעו עליה ויגרמו לה לדיכאון ואף לנטיות אובדניות. מה ניתן לעשות? איך עליי להתנהג? מה לומר לה כדי לשנות את התפיסה שלה על העולם? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לסיועך
שיראל23/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 13 חסרת חברים,לא מאמינה באנשים, חשש לדיכאון - תגובה
מיכל ארנרייך23/05/2016שלום רב, ניכר שאת מודאגת ודואגת לאחותך. ברמה הפרקטית קשר קרוב איתך שכולל שיחות משותפות בילויים וכד' יכול מאד לסייע כיון שלפי דברייך אין לה מימשקים חברתיים רבים. וקשר טוב עם אחות גדולה הוא משמעותי מאד. כמו כן ממליצה לפנות להורים לשתף אותם בדאגה ולנסות לגשת ליעוץ אפילו בתחילה במסגרת בית הספר עם יועצת/פסיכולוגית בבית הספר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך! ושאלה נוספת בהקשר זה
שיראל23/05/2016ההורים ניסו לקחת אותה לפסיכולוג אך היא לא מעונינת. מה אפשר לעשות עם זה? איך לגרום לה ללכת? ומה בנוגע לבעיית האמון, איך ניתן לשנות את הראייה שלה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך! ושאלה נוספת בהקשר זה - תגובה
מיכל ארנרייך23/05/2016כפי שכתבתי, ודאי שקשר קרוב איתך אם היא סומכת עלייך, יכול לסייע. הבעיה שאת מצינת היא עמוקה וצריך לערוך בירור יסודי ממה היא נובעת ולהבין את הדינמיקה המשפחתית. אני ממליצה אם תוכלי לומר להורים לפנות להדרכת הורים, גם מבלי שהיא תהיה בעצמה בטיפול, על מנת להקנות כלים ודרכי התמודדות נכונים איתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 13 חסרת חברים,לא מאמינה באנשים, חשש לדיכאון - תגובה
פז שפירא25/05/2016זהו מצב שמצריך התערבות איש מקצוע. אני מציעה לפנות לפסיכולוג ילדים כדי לברוק אפשרות של טיפול והדרכת הורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
