חברות בבהס- האם זה נכון , מה לעשות ?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חברות בבהס- האם זה נכון , מה לעשות ?
    אלה
    24/05/2016

    שלום רציתי להתייעץ. בני הגדול לומד בכיתה ב, יש לו חברים- הוא משחק איתם בהפסקות ומקובל חברתית, אך אני אינני מרוצה מהכיתה- רוב האמהות הן לא הסגנון שלי אם אפשר להגיד ככה,לא הייתי רוצה שאלה יהיו החברים שלו, מלבד כמה ילדים .הוא בקושי מבקר אצל חברים אחרים - היה אולי אצל 4 ילדים בשנתיים שחלפו(כי לא מזמינים אותו). אנחנו מזמינים אך גם לא את כולם , אני פשוט לא מתחברת , העיר שלנו מאוד קטנה ואני מכירה את המשפחות , אין קשר אחהצ יש רק ילד אחד שבא אלינו רוב הזמן - והוא לדעתי החבר הכי טוב של בני.
    רציתי להעביר אותו לבהס אחר, האם זה נכון לעשות זאת למרות רצונו?האם זה לא יגרום לו למשבר? חשבתי לרשום אותו בביהס אחר יחד עם האח הצעיר שיעלה השנה לכיתה א'
    ועוד דבר האם זה נכון ששני בניי ילמדו בבהס השונים למרות שההפרש ביניהם קטן?
    חשוב לציין שבני בעל כישורים חברתיים מפותחים וכאן אין בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברות בבהס- האם זה נכון , מה לעשות ? - תגובה

    פז שפירא
    25/05/2016

    הי אלה,
    נשמע שמצבו של בנך הבכור טוב - הוא מקובל חברתית בבית הספר ואחר הצהריים יש לו חבר טוב. אפשר להמשיך ולהזמין אליכם למרות שלא מזמינים אותו. כיצד בנך מרגיש? האם טוב לו בבית הספר? האם קשה לו או שמדובר בקושי שלך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברות בבית הספר מה נכון לעשות

    אלה
    26/05/2016

    בני מרגיש טוב בבית הספר, הקושי הוא שלי- , אני זאת שלא מעוניינת להזמין חברים שלדעתי לא בשבילו, וגם אין הרבה שמזמינים אותו ,
    הייתי רוצה שיגדל בחברה אחרת- חברה שאני משייכת את עצמי אליה - אז מה נכון להחליט?כי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברות בבית הספר מה נכון לעשות - תגובה

    פז שפירא
    26/05/2016

    להשקפתי הורים בוחרים עבור ילדיהם דברים רבים המתאימים לעקרונותיהם. השאלה היא עד כמה העניין חשוב ועקרוני עבורך. אם זה לא עקרוני ובנך בסך הכול מסתדר חברתית אולי כדאי להשאירו בבית הספר. אם זה משהו מאוד חשוב עבורך, אולי כדאי להעבירו, תוך הבנה שאין לדעת איך יהיה לו בבית הספר החדש. במידה ואת מתקשה להגיע להחלטה אולי כדאי ללכת לפגישת ייעוץ אצל איש מקצוע על מנת לפרוט ולעבד את כל הגורמים והנושאים הקשורים לעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו