מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חברות בבהס- האם זה נכון , מה לעשות ?אלה24/05/2016
שלום רציתי להתייעץ. בני הגדול לומד בכיתה ב, יש לו חברים- הוא משחק איתם בהפסקות ומקובל חברתית, אך אני אינני מרוצה מהכיתה- רוב האמהות הן לא הסגנון שלי אם אפשר להגיד ככה,לא הייתי רוצה שאלה יהיו החברים שלו, מלבד כמה ילדים .הוא בקושי מבקר אצל חברים אחרים - היה אולי אצל 4 ילדים בשנתיים שחלפו(כי לא מזמינים אותו). אנחנו מזמינים אך גם לא את כולם , אני פשוט לא מתחברת , העיר שלנו מאוד קטנה ואני מכירה את המשפחות , אין קשר אחהצ יש רק ילד אחד שבא אלינו רוב הזמן - והוא לדעתי החבר הכי טוב של בני.
רציתי להעביר אותו לבהס אחר, האם זה נכון לעשות זאת למרות רצונו?האם זה לא יגרום לו למשבר? חשבתי לרשום אותו בביהס אחר יחד עם האח הצעיר שיעלה השנה לכיתה א'
ועוד דבר האם זה נכון ששני בניי ילמדו בבהס השונים למרות שההפרש ביניהם קטן?
חשוב לציין שבני בעל כישורים חברתיים מפותחים וכאן אין בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חברות בבהס- האם זה נכון , מה לעשות ? - תגובה
פז שפירא25/05/2016הי אלה,
נשמע שמצבו של בנך הבכור טוב - הוא מקובל חברתית בבית הספר ואחר הצהריים יש לו חבר טוב. אפשר להמשיך ולהזמין אליכם למרות שלא מזמינים אותו. כיצד בנך מרגיש? האם טוב לו בבית הספר? האם קשה לו או שמדובר בקושי שלך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברות בבית הספר מה נכון לעשות
אלה26/05/2016בני מרגיש טוב בבית הספר, הקושי הוא שלי- , אני זאת שלא מעוניינת להזמין חברים שלדעתי לא בשבילו, וגם אין הרבה שמזמינים אותו ,
הייתי רוצה שיגדל בחברה אחרת- חברה שאני משייכת את עצמי אליה - אז מה נכון להחליט?כי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחברות בבית הספר מה נכון לעשות - תגובה
פז שפירא26/05/2016להשקפתי הורים בוחרים עבור ילדיהם דברים רבים המתאימים לעקרונותיהם. השאלה היא עד כמה העניין חשוב ועקרוני עבורך. אם זה לא עקרוני ובנך בסך הכול מסתדר חברתית אולי כדאי להשאירו בבית הספר. אם זה משהו מאוד חשוב עבורך, אולי כדאי להעבירו, תוך הבנה שאין לדעת איך יהיה לו בבית הספר החדש. במידה ואת מתקשה להגיע להחלטה אולי כדאי ללכת לפגישת ייעוץ אצל איש מקצוע על מנת לפרוט ולעבד את כל הגורמים והנושאים הקשורים לעניין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
