ילדה בת שבע חולמת על בנים יותר מדי!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת שבע חולמת על בנים יותר מדי!
    מילי
    28/05/2016

    שלום רב,
    בתי בת 7 מסיימת כיתה א, ילדה עם הרבה חברות, ובכלל חברותית מאוד, לאחרונה היא התחילה להתעניין ב"זוגיות" היא אמרה שמאוהבת בילד מהכיתה, אני תמיד פירגנתי לה אבל לא יחסתי חשיבות רבה לזה. מה שכן קצת הדאיג אותי שיום אחד היא אמרה שחולמת על משהו ולא תספר לי, בסוף היא סיפרה ומאוד התביישה כשסיפרה זאות(התכסתה בסמיכה שלא תראה אותי בזמן שתומר זאות) היא חולמת שילד אחד שהיא מאוהבת בו יואהב אותה ובנוסף יחבק אותה וינשק אותה.
    כמובן לא הראתי לה שהייתי מופתעת או הממונה אפשר להגיד, אבל התחלתי להסביר לה שלא כדאי לה לתת למישהו לנשק אותה כי בנים אוהבים יותר את הבנותת שלא נותנות לנשק ולחבק את עצמם וככה שומרות על כבודם...
    האם לא הייתי צריכה להגיד זאות? איך אני בכלל אמורה להתייחס לכל זה הרי היר סה"כ בת 7

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת שבע חולמת על בנים יותר מדי! - תגובה

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    29/05/2016

    שלום מילי,
    הנושא בהחלט מעסיק בגיל הזה. בגיל 7 הילדים בדרך כלל קצת פחות עסוקים בנושא זוגיות ומינית, ויש יותר את העניין של "זכותי על גופי". כלומר, לאו דווקא הבדלים בין בנים לבנות, ויותר מהו מגע מותאם ומהו מגע לא מותאם לסיטואציה ולגיל. ההסבר צריך להיות כללי ולהגדיר מה באופן כללי מותאם לסיטואציה.
    מעבר לכך, אפשר גם להתחיל להסביר על מיניות ברמה המותאמת לגיל הרך. ניתן למצוא באינטרנט תכנים חינוכיים, כולל באתר של משרד החינוך העוסקים בנושא.
    בהצלחה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו