לא אוכל בצהרון בית הספר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא אוכל בצהרון בית הספר
    חסוי
    29/05/2016

    היי,

    הבן שלי בן 7 החליט לפני מס' חודשים שהוא מפסיק לאכול ארוחת צהריים בצהרון
    בית הספר ולא אמר למה
    מאז אני שולחת אותו לבית הספר עם ארוחת בוקר וארוחת צהריים

    חשבתי שזה משהו זמני שיעבור אבל זה נמשך ובינתיים הגיע הקיץ וכבר אי אפשר
    לשלוח כל דבר כי חלק מהמאכלים יכולים להחמיץ

    אני לא יודעת על מה זה יושב לו אבל רוצה שיחזור לאכול בבית הספר
    מה כדאי לעשות /להגיד לו ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא אוכל בצהרון בית הספר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוכל בצהרון בית הספר - תגובה

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    29/05/2016

    שלום,
    נושא של בררנות כלפי מזון היא תופעה די נפוצה בקרב ילדים, זה יכול להיות כלפי מאכלים מסוימים, כלפי סיטואציות או הקשרים שונים.
    יתכן וקרה משהו בצהרון - אפילו וירוס כאבי בטן, והוא מקשר את זה באופן לא מודע לאוכל בצהרון. יתכן גם והאוכל בצהרון לא טעים לו, שלוחצים עליו לאכול... כדאי לעשות בירור עם הורים אחרים האם הם מרוצים מהאוכל שם, וגם מול צוות הצהרון. לבדוק האם הוא הילד היחיד שלא אוכל שם.
    במידה והבעיה היא לא באוכל עצמו או בסביבת אכילה מלחיצה, יתכן שמדובר בצורך שלו "להרגיש בית" גם כשנמצא בצהרון, ואז מדובר על הקשר רגשי יותר.
    תתחילו לברר.
    בהצלחה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוכל בצהרון בית הספר - תגובה

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    29/05/2016

    שלום,
    נושא של בררנות כלפי מזון היא תופעה די נפוצה בקרב ילדים, זה יכול להיות כלפי מאכלים מסוימים, כלפי סיטואציות או הקשרים שונים.
    יתכן וקרה משהו בצהרון - אפילו וירוס כאבי בטן, והוא מקשר את זה באופן לא מודע לאוכל בצהרון. יתכן גם והאוכל בצהרון לא טעים לו, שלוחצים עליו לאכול... כדאי לעשות בירור עם הורים אחרים האם הם מרוצים מהאוכל שם, וגם מול צוות הצהרון. לבדוק האם הוא הילד היחיד שלא אוכל שם.
    במידה והבעיה היא לא באוכל עצמו או בסביבת אכילה מלחיצה, יתכן שמדובר בצורך שלו "להרגיש בית" גם כשנמצא בצהרון, ואז מדובר על הקשר רגשי יותר.
    תתחילו לברר.
    בהצלחה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו