הבן שלי החכם מתחבר רק עם ילד אחד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הבן שלי החכם מתחבר רק עם ילד אחד
    שיפרה
    01/06/2016

    שאלה לפסיכולוגית,
    מהי הדרך הנכונה לעזור לבן שלי ילד מדהים חכם שקט בן 10 שמתחבר רק עם ילד אחד? הוא לא נותן לו מספיק יחס וזה מכאיב לי כי יש לו פונטיציאל גדול...אני רואה איך הבן שלי מחפש את החבר והחבר עונה לו ב"אני ישן" כל נסיונותי בעבר להכיר לו חברים בני גילו ילדים של חברותיי לא צלחו הוא יצר קשר שלא נמשך משהו נתקע בהתקשרות אצלו. חייבת לציין שהוא לא זקוק להרבה ואוהב את השקט שלו ואת המחשב . מה עלי לעשות? להתערב או לתת לו להסתדר? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבן שלי החכם מתחבר רק עם ילד אחד - תגובה

    פז שפירא
    01/06/2016

    הי שיפרה,

    השאלה היא מהי הרגשתו של בנך? האם נעים לו עם המצב החברתי שלו או שהוא סובל ורוצה לשפר את מצבו?
    אם הוא רוצה לשפר את מצבו, ניתן לקחת אותו לקבוצת מיומנויות חברתיות לילדים וכן לקחת אותו למסגרות נוספות (חוגים למשל) בהן יהיו לו הזדמנויות להכיר ילדים חדשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו