נסיעה לחמישה ימים בלי הילדה וחששות שלנו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נסיעה לחמישה ימים בלי הילדה וחששות שלנו
    לילי
    05/06/2016

    הי ביתי בת 3 וחצי אנו מתכננים נסיעה ל5 ימים והיא תישאר עם סבתא/דודה.אנחנו כימעט ולא עוזבים אותה כל ימי חייה נסענו פעמיים וגם אז ליליה שניים לכל היותר.אני ממש לוששת איך היא תגיב וכמה יהיה לה קשה.היא בוגרת אבל די קשורה אלינו.האם זה טראומטי?האם כשאחזור היא אמצא ילדה חרדתית?אני מאוד לוששת לה ומתחילה לקבל רגליים קרות לגבי הנסיעה .איך להיתמודד ?מה להגיד לה כדי לא לגרום לה לטלטלה ?תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיעה לחמישה ימים בלי הילדה וחששות שלנו - תגובה

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    07/06/2016

    שלום לילי
    את מעלה סוגיה שהרבה הורים מתמודדים איתה.
    יתכן ויהיה לה קשה, אבל סביר להניח שהיא "תשרוד" את זה בלי משקעים מיוחדים, הרי לא מדובר במשהו שחוזר על עצמו באופן קבוע. סביר להניח שהיא גם תהנה מהפינוק של להיות עם סבתא/דודה. זה אפילו יכול לחזק את תחושת הערך העצמי והחוויה שלה מהיכולת להתרחק מכם ולהיות חזקה. זה מחזק את הזוגיות ואת חווית הנפרדות בין "יחידת הורים" ל"ילדים", והדבר יכול אפילו להועיל.
    תהנו
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו