מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תוקפנות מילולית וגם פיזית - ילדה בת 9הילה14/06/2016
משהו לא טוב עובר על הבת שלי
ילדה מדהימה ADHD
ספורטאית מצטיינת.
השנה התחילה כיתה ג' ואיתו הגיע ניבולי פה כמו...(בן זונה, אני אכסח אותה וכו'..)
זה בוודאות לא משהו שהיא מביאה מהבית, אבל זה לא משנה את העובדה שהיא מדברת כך והתנהגותה נהיתה אגרסיבית. לא מקבלת מרות והכל צריך להסתובב סביב רצונותיה וחוקיה.
מדובר על ילדה בעל לב ענק, רגישה עוזרת לאחיה הקטנים
אבל המילה האחרונה צריכה להיות שלה.
מה עושים? היא לא יודעת לפתור בעיה בנינוחות עם הפה...זה עובר לידיים
ולא נעים לי. לא נעים לי מההורים...לא נעים לי מהילדים ובכלל לא נעים לי המצב.
ברור לי שטיפול פסיכולוגי של דיבורים לא יעבוד איתה כי היא תתנגד ולא תדבר
הצעתכם בבקשה.
אני תושבת פ"ת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוקפנות מילולית וגם פיזית - ילדה בת 9 - תגובה
פז שפירא14/06/2016הי הילה,
נשמע שתוכלו להעזר בהדרכת הורים, במהלכה תגדירו לעצמכם מהם הקווים האדומים שלכם וכיצד להתנהל מול ביתכם כאשר התנהגותה אינה מתאימה לציפיותיכם ולערכים שלכם.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא בבית הספר שכל התנהגות
הילה14/06/2016שכזאת יוצרת השהייה בבית
וזה לא עונש מבחינתה, אלה אפילו הישג של ממש.
יום חופש עם אמא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
הילה16/06/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא בבית הספר שכל התנהגות - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין16/06/2016מצטרפת להמלצה שנכתבה לך כאן על ידי פז, ומוסיפה. כדאי לגשת להדרכת הורים, וגם לטיפול פסיכולוגי. טיפול בילדים בגיל הזה מתבצע בעיקר דרך משחק, וכשיש קשר טוב עם המטפל (אולי בשבילה עדיף פסיכולוגית אישה), ישנו שיפור רב.
במקביל, כדאי להכין תוכנית התנהגותית בבית הספר. השעייה היא לא בדיוק פרס, וחשוב שכשהיא בבית, זה לא יהיה יום כיף וטלוויזיה. אלא יום שבו היא לומדת/עובדת בבית.
נשמע שאתם זקוקים לייעוץ מעמיק יותר מזה שניתן להעביר דרך האינטרנט. כדאי מאוד לפנות לטיפול מסודר אצל פסיכולוגית סבלנית שמתמחה בתחום הפרעות קשב והפרעות ויסות.
בברכה,
ד"ר מיכל חסון רוזנשטיין
פסיכולוגית קלינית מומחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
