תגובה של ילדה בת 9 לבן זוג חדש שישן בבית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה של ילדה בת 9 לבן זוג חדש שישן בבית
    ליבי
    03/07/2016

    אני אמא לילדה בת 9 שחוותה השנה גירושין שלי ושל האב ..
    אני נמצאת במערכת יחסים כבר כמה חודשים עם גבר מקסים שמכבד את ילדיי .הזוגיות היא רצינית מאד .מנסים לשמור על דיסקרטיות ומדי פעם הוא ישן בביתי כך שעלי לנעול את הדלת.. על מנת שהבנות לא יראו אותו .. הן מודעות לקיומו ושמחות שאני איתו ואף חזרו על זה מספר פעמים . לאחרונה הילדה הודתה שהיא ניסתה לפתוח את דלת חדרי כי רצתה להכנס באמצע הלילה ולא יכלה וזה הפחיד אותה .. מה עליי לעשות ? להסתיר ממנה או לספר לה את האמת . להפסיק את השינה של בן זוגי בביתי? מצפה לתשובה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה של ילדה בת 9 לבן זוג חדש שישן בבית - תגובה

    מיכל ארנרייך
    03/07/2016

    נשמע שהגיע הזמן לשיחה על כך שבן הזוג גם ישן אצלך. תמיד עדיף לדבר ולהתמודד עם האמת מאשר להיות עסוקים בהסתרות. ילדה בת תשע היא מספיק גדולה ותוכלו לדבר על הרגשות שזה מעורר בה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו