מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רגישות ? טעויות שלניו?.............אודליה11/07/2016
היי ,
בני בן 3 והקטנה בת 9 חודישם.
בני מפיל דברים ,מלכלך ואני מגיבה מאד רגוע ומלמדת אותו.
בעלי בהתחלה היה כועס ועכשיו פחות כבר.
לפני שבוע בני זרק כדור והמנורה התנדנדה והוא ישר רץ אליי "אמא סליחה"
הייתי בהלם, אמרתי לו אינך צריך לבקש ממני רק להיזהר ולא לשחק פה עם כדור.
היה לי קשה הריצה אליי ובקשת הסליחה. מדוע הוא התנהג כך? הרי אני נותנת לו הכי תחושה של למידה ולא שיפוטיות.
האם אלה תוצואתאין של חטאי בעלי?
הקטן שלי רגיש מאד ומי שנראה לו מפחיד או לא טוב הוא לא מתקרב.
אתמול ירדתי למטה ולקטן נפל קורנפלקס לריצפה, בעלי כעס עליו ומאר" עוד פעם הפלת נו למה ,שוב אני צריך לנקות"
שואלת איפה עובר הקו של דיי באמת מספיק?
לבין תחושת אשמה לילד?
מה לא נעיר לו אף פעם?
רוצה מאד לכוון את בעלי כשקוראים דברים כאלה כי בסהכ הוא ילד. לי אישית זה ממש לא מפריע ואני אומרת לו תשתל לשמור על הסדר. ועוד ילד בן 3!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות? טעויות שלניו? - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין11/07/2016שלום אודליה,
בגילאים אלו ישנו תסכול רב של הילדים סביב מה שהם יכולים ולא יכולים לעשות. בדיקת גבולות עושים תמיד.
היכולת להתנצל לא מעידה דווקא על אשמה, ויכולה להעיד דווקא על לקיחת אחריות. כדאי לכוון את הילד לכיוון הזה. הוא אכן צריך להתנצל על המעשה, בלי קשר לתוצאה, וגם לקחת אחריות על מה שקרה או עלול לקרות כתוצאה ממעשיו.
מקווה שזווית ההתבוננות הזו תעזור לך.
בהצלחה
מיכל חסון רוזנשטיין
פסיכולוגית קלינית מומחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
