מעבר בין בתים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר בין בתים
    שירה
    12/07/2016

    שלום רב ,
    בתי בת 4 גדלה במסגרת של הורות משותפת.
    כאשר חוזרת במוצ"ש מאביה, היא כעוסה , לא מעוניינת לדבר, רגישה ועצבנית.
    לוקח לה זמן לחזור לעצמה...
    אני מנסה לעודד אותה לחלוק את קשייה , אבל היא לא ממש משתפת פעולה ולא משתפת ברגשותיה.
    אין ספק שכיף לה שם והכל בסדר, אם כי אני יודעת שהוא קשוח אתה יותר ממני ואני חשה שכשחוזרת אלי היא חווה מעין השתחררות ...
    כיצד ניתן לרכך את המעברים או לדובב אותה לחלוק רגשותיה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר בין בתים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר בין בתים - תגובה

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    14/07/2016

    שלום שירה,
    טבעי שיהיה מעט זמן הסתגלות במעבר בין הבתים. לא קל לנדוד בין שני בתים. עצם המעבר מבית לבית יכול להיות מכעיס. במיוחד עבור ילדה שמושגי הזמן עוד לא ברורים לה, והיא לא יודעת איפה היא הולכת לישון כל לילה.
    אני חושבת שכדאי להיות אמפתית לקושי הזה, לשחק איתה. היא עוד לא בגיל שהיא יכולה לדבר על רגשותיה כמו מבוגרים, וטבעי שהיא תביע אותם באופן לא מילולי, דרך התנהגויות ומשחק.
    אם יש לך חששות, מומלץ לפנות להדרכת הורים.
    בהצלחה
    מיכל חסון רוזנשטיין
    פסיכולוגית קלינית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו