איך מספרים לילד בן ארבע על הפלה?? שאלה לפסיכולוגים דחוף

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך מספרים לילד בן ארבע על הפלה?? שאלה לפסיכולוגים דחוף
    רים
    14/07/2016

    שלום
    יש לי ילד בן 4 ילד הוא ילד חכם ובעל זכרון חזק , אני בהריון בשבוע 18 גילו אצל עוברי תסמונת דאון ואני הולכת להפסיק את ההריון , איך אודיע לבן שלי על אובדן העובר הוא מאוד מתלהב שתהי לו אחות בקרוב וכבר יש לו תוכניות עתידיות איתה הוא ישחק איתה במשחק הזה הוא יקנה לה בגדים וכו
    איך אספר לו בלי שאפגע בו נפשית ונעבור תקופה זו בשלום
    אנא עזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מספרים לילד בן ארבע על הפלה?? שאלה לפסיכולוגים דחוף - תגובה

    פז שפירא
    14/07/2016

    הי רים,

    ראשית, צר לי על מה שקורה לכם, זה נשמע באמת קשה עבור כולכם. לא ניתן למנוע מילדים מלהיחשף לדברים קשים ולחוות חוויות לא פשוטות. כן ניתן לתווך להם את החוויה ולעזור להם לעבד אותה מבחינה רגשית. אפשר לומר שגיליתם שהעוברית לא מתפתחת טוב ושאם היא תצא לעולם יהיה לה מאוד קשה, כי היא לא תצליח בהרבה דברים כמו כולם. אפשר לומר שבגלל זה מפסיקים את ההריון ואמא תיכנס בפעם אחרת עוד פעם להריון (אם אלו באמת התוכניות שלכם). אפשר לומר שזה מעציב אתכם אבל שאתם תתגברו. כדאי מאוד לאפשר לו לשאול שאלות ולהגיד כל מה שעולה על דעתו.
    אם ישנן שאלות או דברים שיגיד שתרצי להתייעץ כיצד להגיב עליהם - את מוזמנת לעשות זאת פה בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו