אובדן כלב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אובדן כלב
    יעלה
    21/07/2016

    איך כדאי לספר לילד בן 4 כי הכלב המשפחתי נפטר?
    בינתיים אמרנו שחולה ואצל הרופא. הילד מתעניין במצבו...
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדן כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדן כלב - תגובה

    פז שפירא
    21/07/2016

    הי יעלה,

    זהו מצב לא פשוט בו צריך לחשוף את הילד הצעיר לחוויה קשה - מוות של קרוב. לדעתי במקרה זה כדאי לומר את האמת בפשטות -להתחיל שאתם עומדים לספר לו משהו עצוב שקרה. לומר שהכלב מת ושאתם תהיו איתו עכשיו ותעזרו לו כי זה יכול להיות קשה לילדים שהכלב שלהם מת. ואז - לתת לילד להגיב. יש ילדים שישאלו שאלות, למשל - למה הוא מת? איפה הוא עכשיו?... יש ילדים שלא ירצו להתייחס באותו הרגע, ישנו נושא או ילכו לחדרם לשחק וזו גם תגובה לגטימית.יש ילדים שישתפו מבחינה רגשית - יאמרו מה מרגישים, יכעסו או יבכו...
    בכל אופן כדאי לאפשר כל תגובה. לומר לילד שאתם תומכים בו, לענות על שאלות ולומר שהוא יכול לדבר איתכם או לשאול שאלות בכל זמן שירצה.

    אם תרצו להתייעץ עוד בעניין לגבי כיצד להתייחס לשאלות או לתגובות שיתעוררו ניתן להתייעץ פה בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו