מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תינוק בן 5.5 חודשים ונסיעה לחו"לאיילה21/07/2016
הי,
יש לי תינוק בן 5 חודשים. בעוד כשבועיים אני נוסעת לחו"ל ואיעדר מהבית יומיים וחצי. הוא ישאר עם בעלי והילדים הגדולים. במהלך היום אני מטפלת בו.אחה"צ ובערב בשיתוף עם בעלי והילדים. כבר יצא לי לעזוב אותו לכמה שעות כל פעם והיה בסדר. בכל זאת אני תוהה האם היעדרות שלי ליומיים וחצי תהיה קשה לו מידי ותשפיע על מצבו הרגשי? אשמח לעצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 5.5 חודשים ונסיעה לחו"ל - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין22/07/2016שלום איילה, אין ספק שהעדרותך למשך יומיים וחצי תשפיע עליו. האם תשפיע לרעה? לאו דווקא... ילדים ותינוקות מסתגלים היטב כשהם מטופלים על ידי דמויות מוכרות ומיטיבות. סביר להניח שהוא יגיב להעדרך, אך אם הוא רגיל לכך שגם אחרים מטפלים בו מדי פעם, ומאחר ומדובר בסך הכל ביומיים וחצי, סביר להניח שלא תהיינה השפעות ארוכות טווח.
נסיעה טובה
מיכל חסון רוזנשטיין
פסיכולוגית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק בן 5.5 חודשים ונסיעה לחו"ל - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין22/07/2016שלום איילה, אין ספק שהעדרותך למשך יומיים וחצי תשפיע עליו. האם תשפיע לרעה? לאו דווקא... ילדים ותינוקות מסתגלים היטב כשהם מטופלים על ידי דמויות מוכרות ומיטיבות. סביר להניח שהוא יגיב להעדרך, אך אם הוא רגיל לכך שגם אחרים מטפלים בו מדי פעם, ומאחר ומדובר בסך הכל ביומיים וחצי, סביר להניח שלא תהיינה השפעות ארוכות טווח.
נסיעה טובה
מיכל חסון רוזנשטיין
פסיכולוגית קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
