גמילת תינוקת בת שנתיים מחיתול בנוכחות אחותה הבת 3 שנים?!!!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילת תינוקת בת שנתיים מחיתול בנוכחות אחותה הבת 3 שנים?!!!!
    נדא
    23/07/2016

    שלום רב..אני אמא לשתי בנות מהממות הבכורה בת 3 וחצי שנים והקטנה בת שנתיים..כעת אני התחלתי לגמול את הקטנה מהחיתול כבר 3-4 ימים..מאוד קשה לי..אבל מה שמקשה עליי יותר זה ההתנהגות של הגדולה..היא התחילה לעשות פיפי וקאקי במכנסיים וסליחה על הביטוי אני מוצאת אותה בשירותים נוגעת בקאקי שלה שבחיים לא התנהנגה כך אפילו כשגמלתי אותה מחיתול היה כל כך קל ולא נתקלתי בבעיות..אני לא יודעת אם זו התנהגות נורמלית או לא..יש לציין שאני גם בהריון שבוע 34 לא יודעת אם זה קשור..
    זה מאוד מקשה עליי..ומעייף אותי..ובו זמנית לא רוצה להגיב במשהו שיחמיר את המצב ולא יודעת איך להתנהג מולה..
    אודה לכם מאוד אם תמצאו לי פתרון ותעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילת תינוקת בת שנתיים מחיתול בנוכחות אחותה הבת 3 שנים?!!!! - תגובה

    מיכל ארנרייך
    23/07/2016

    שלום לך. בהחלט יכול להיות שהגדולה מגיבה לגמילה של הקטנה, בהתנהגות רגרסיבית ועל אף שנגמלה היא חוזרת להתעסק עם הצרכים. כמו כן ילדים רבים נוגעים בקקי מתוך סקרנות ועניין ומדובר במצב נורמטיבי לגמרי. את בהריון וזה וודאי לא קל להתעסק עם שתי בנות בשלבים אלו אך כדאי לזכור ששתיהן מאד צעירות . כדאי לחזק את הגדולה בכך שהיא הגדולה ונגמלה, וכרגע הקטנה עוברת מה שהיא עברה , כדאי לעודד אותה בחיזוק חיובי על התנהגות טובה למשל מדבקה כשהיא חוזרת יבשה. יתכן והמצב יסתדר בעצמו תוך זמן קצר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו