מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נטישת ילדה בגיל שנתיים מה עלי לעשותרונית25/07/2016
אני ובת זוגתי נפרדנו לפני כחצי שנה שהילדה שלי הייתה בת שנתיים וקראה לכל אחת מאיתנו אמא האקסית שלי ניתקה ונעלמה בפתאומיות לחלוטין מהחיים של הילדה שלי
כל החצי שנה שעברה הילדה חא הזכירה פעם אחת את שמה לאחרונה בשבועיים האחרונים. אומרת את השם כמעט כל יום כגון לא רוצה את אורית רק את אמא שלי ואני כנובן לא אומרת לה שאין אמא אורית אלא תמיד מחזקת לה שאני תמיד פה
רק לציין שכבר לא מכנה את אורית כאמא אורית אלא רק אורית
רק לציין כמה דברים הבת שלי כיום בת שנתיים וחצי במשך כל החצי שנה של הנתק שמה של האקסית לא הוזכר בנוכחות הילדה לעולם כך שלא שמעה את השם רק לציין שלאקסית יש ילדה משלה כיום בת שנה מאותו תורם וגם את שם הילדה פתאום החלה להגיד
הייתי בטוחה ששכחה כי עברה חצי שנה מה קרה פתאום? ואיך עלי להגיב?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטישת ילדה בגיל שנתיים מה עלי לעשות - תגובה
פז שפירא26/07/2016הי רונית,
זה קורה לא מעט שילדים לא מדברים על משהו משמעותי שקורה להם ואין זה מעיד על שיכחה. העובדה שלא דיברה על כך עד כה יכולה לנבוע מסיבות שונות. למשל, אולי הרגישה שזהו נושא שקשה לדבר עליו בבית, או שהעדיפה (באופן לא מודע) להניח לנושא ולהדחיקו.
דווקא נשמע משמח שכעת היא מרגישה בנוח לפתוח את הנושא. היא מאוד צעירה ולא ניתן להרחיב איתה על העניין אבל ניתן ורצוי להגיב לדבריה. יכול להיות שהיא אומרת שלא רוצה את אורית אבל בעצם היא מבטאת בכך געגוע אליה, תמיהה למה היא עזבה או פחד מכך שאת תעזבי גם. מציעה להתחיל להגיב אליה בעניין. למשל - כאשר היא אומרת: "לא רוצה את אורית רוצה רק את אמא שלי" אפשר להגיד: פעם אורית הייתה פה איתנו כל הזמן ועכשיו היא בכלל לא פה. או - אורית הלכה מאיתנו, מעניין איך זה גורם לך להרגיש.
בכל אופן, ניתן גם להתייעץ עם פסיכולוג ילדים אם את תרגישי צורך הדרכה יותר אישית בעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
