ילדה בת שש צועקת או פורצת בבכי במקומות הומי אדם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת שש צועקת או פורצת בבכי במקומות הומי אדם
    זהבה
    17/08/2016

    בתי בת שש עולה לכתה א. ילדה מקסימה וחכמה ומאוד רגישה אבל יש לה כמה תופעות שממש מדאיגות אותי. אין לה גבולות רגשיים. היא מאוד אוהבת מגע פיזי. בצורה מוגזמת. מסוגלת לגשת לאנשים שאינם הוריה או אחיה (אם כי לא זרים מוחלטים) ולחבק אותם או להתרפק עליהם באופן שממש מביך אותם. כשאנחנו במקומות ציבוריים ברחוב, בחדר המדרגות בבית, בסופר, כשהיא במצוקה כלשהי היא פורצת בבכי בקולי קולות או סתם צועקת בווליום גבוה במיוחד. אנשים מסתכלים עליה ואני לא יודעת איפה לקבור את עצמי מבושה. אין לה שום מודעות לעובדה שהיא נמצאת מחוץ לבית ועליה לרסן את עצמה. אחיה בן התשע מאוד לא אוהב את התופעות האלה ולא פעם מכה אותה אנחנו מענישים אותו אבל בינתיים זה לא עוזר. אני מניחה שנצטרך טיפול מקצועי בשאלה אם התופעות הללו מוכרות? איך אפשר להתמודד איתן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת שש צועקת או פורצת בבכי במקומות הומי אדם - תגובה

    פז שפירא
    17/08/2016

    הי זהבה,

    אני מציעה כשלב ראשוני לפנות לאבחון של מרפאת בעיסוק, כי אולי הדברים שאת מתארת נובעים מקשיים בויסות החושי. אם יתברר שלא מדובר בקשיים בויסות החושי תוכלי להמשיך ולהתייעץ פה בהמשך.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת שש שצועקת

    חדוה אזולאי
    19/08/2016

    שלום לך,
    לגבי הנושא של חיבוק אנשים זרים בשל הצורך של הילדה במגע מאוד יתכן כי מדובר בבעיה בוויסות החושי ולשם כך עליכם לפנות לאבחון.
    לגבי הנושא השני בו הילדה צועקת ובוכה במקומות הומי אדם יש לבדוק מדוע היא עושה זאת? ישנה אפשרות שהיא מרגישה כי אתם קצת חסרי אונים במצבים אלו והיא משתמשת בהתנהגות הזו כדי להניע אתכם להתייחס אליה. יתכן כי כאשר היא בוכה במקומות הומי אדם היא מקבלת מכם יותר את מה שהיא רוצה מאשר אם תבכה בבית. כלומר יש משהו שהיא כניראה מרויחה מהתנהגות זו ולכן היא ממשיכה בה. עליכם לזהות מה היא מרויחה ובמשך תקופה להיות עקביים ולא לאפשר את הרווח הזה וכך ההתנהגות תפחת.
    לגבי הילד בן התשע שמרביץ לה יתכן כי הוא מנסה לעזור לכם לכעוס עליה כשאתם מרגישים קצת חסרי אונים. יתכן כי היחס שהיא מקבלת באובר כשהיא מתנהגת ככה מפריעה לו. יש לנסות להבין מה גורם לו לפעול בעצמו כאשר היא בוכה ברחוב. אם נבין מה מפריע לו נוכל לפתור זאת בקלות יותר.
    בהצלחה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו