בני בן 3 שותה מים ונשפך לרצפה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן 3 שותה מים ונשפך לרצפה
    אודליה
    21/08/2016

    היי.שאלה ,בני בן 3 כשהוא אוכל ושותה אוהב לקום כל שניה. אני עובדת איתו שצריך לשבת. נשפך לו מידי פעם המים על הריצפה. אני בהתמודדות שלי מולו ובהכלה שלי מולו מבקשת ממנו לעזור לי ומשוחחת איתו שזה קורה ולהבא בזהירות יותר. עכשיו,אני לא יודעת אם אני עושה טוב ,הוא לא עושה בכוונה ושופך בכוונה. מסתכלת על זה כדבר שהוא ילד מה לעשות . בעלי מגיב בכעס " נו יוגב באמתתת ,עוד הפעם,דיי כבר,מעכשיו תשתה מיצידי באמבטיה" אני חוששת שילדי הקטן יאבד ביטחון שזה יפגע בביטחון שלו. האם התגובה של בעלי גורמת לילד תחושה של כישלון של פישלתי ?!עזרה כיצד להתמודד ולהדריך את בעלי וכיצד כצלע 3 בסיטואציה עליי להגיב?וחשוב מכל הילד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן 3 שותה מים ונשפך לרצפה - תגובה

    פז שפירא
    24/08/2016

    הי אודליה,

    אפשר לתת לך עצה נקודתית בעניין השתיה שנשפכת וכיצד להגיב אך להרגשתי (ותקני אותי אם אני טועה) יש לך ולבעלך גישות שונות לחינוך ועל רקע זה יש מתחים שונים וחוסר עקביות מול הילד.

    אם כך המצב, אני מציעה לפנות להדרכת הורים אצל פסיכולוג ילדים על מנת שתוכלו לנסות וליצור יחד דרכים שמתאימות לשניכם בחינוך הילד.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו