מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילד בן 6 מאיים לפגוע בעצמוטלי24/08/2016
שלום רב. בני בן 6 בחודש הבא, ילד מאוד חכם, שמח, ממושמע, חברותי אבל גם מאוד רגיש. בשבועיים האחרונים נמצא הרבה בבית כי אין מסגרת, ולי אי הרבה אפשרויות לצאת איתו כי נולדה לנו תינוקת. אני יוצאת עם שניהם לטייל אבל זה לא יוא להרבה זמן. הוא קיבל את התינוקת בבית יפה מאוד, עוזר, ואוהב אותה. הוא די פרפקציוניסט וכשהיה יותר קטן היה לו נורא קשה להתמודד עם הפסדים זה די עבר, הוא ממש התחיל לשלוט על התיסכול כאשר מפסיד.
אתמול כששיחקנו קלפים והוא הפסיד, הוא התחיל ממש להיות מתוסכל ואמר שהוא יבקש מאבא שיזרוק אותו מהחלון כי הוא ילד "טמבל" ומגיע לו למות. היתי בשוק. אמרתי לו שהוא ילד חכם ואנחנו אוהבים אותו ושאני ממש לא מוכנה שיפגע בעצמו. אחרי זה הוא המשיך כרגיל, צחק , אכל והכל ממש רגיל. היום זה קרה עוד פעם, הוא אמר שהוא מאכזב אותנו, ושהוא רוצה לדפוק את הראש בקיר ואז הלך לקנח את האף ודפק את הראש בקיר. שוב דיברתי איתו, והסברתי לו שאני לא רוצה שיפגע בעצמו, שהוא ילד חכם ומקסים. לאחר מכן שיחקנו והכל היה רגיל, אחרי שהפסיד שוב פעם אמר שהוא יקפוץ מהחלון של החדר שלו. ושאלתי אותו "עוד פעם?".. והוא אמר :"סתתםםם בצחוק ". והמשיך כרגיל. הוא כל הזמן חוזר על כך שילדים בגן היו קוראים לו טמבל ותינוק. ובאמת שנה שעברה היתה בגן קבוצה של ילדים שנתיים מעליו שפשוט יתעללו בכל הילדים ה"קטנים" יותר מהם. השנה הוא עולה לכיתה א. אני לא יודעת איך לפעול, אני רוצה לעזור לו , האם האיומים האלה באמת מצביע על כך שהוא יכול לפגוע בעצמו? או שזו דרך לקבל תשומת לב כי הוא משתגע בבית.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 6 מאיים לפגוע בעצמו .......................... - תגובה
פז שפירא24/08/2016הי טלי,
את מתארת מצב בו לבנך יש קשיים חברתיים הגורמים לו למצוקה. כמו כן ייתכן מאוד שלידת אחותו גורמת לו למתח, גם אם הוא אינו מראה זאת. אני מציעה לפנות לפסיכולוגית בית הספר כדי לדון איתה בקשיים החברתיים והרגשיים וכן לשקול את האפשרות לפנות לטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
