גרושה עם 2ילדים בני 6וחצי וארבע כמעט,

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גרושה עם 2ילדים בני 6וחצי וארבע כמעט,
    צליל
    03/09/2016

    הייי אני בת 42 גרושה עם 2ילדים בני 6וחצי וארבע כמעט, שלמעשה הקטנטן התנהג עד לא מזמן בנוחות, עדיין רגוע, התחיל ללמוד מאחיו ושניהם די שובבים בלשון המעטה, אם זה ביקור אצל הורי הופך לגו'נגל, מתנהגים ממש לא יפה מתבטאים בזילזול,, שהורי אצלי זה שונה, לטובה, כיום הם פחות ופחות מקשיבים לי אבל בבית בסדר! לאן אני פונה לקבל תשובה לשאלות איפה אבא למה לא בא לקחת אותנו, (האבא מגיע אחת ל3שבועות לשעה כי כה נוח לו, מבזה את בית המשפט בזה שלא מגיע בזמנים, ועד לא מזמן הבכור בכלל לא שאל עליו בגלל שהקטנטן שואל שניהם מאוכזבים ממנו, תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרושה עם 2ילדים בני 6וחצי וארבע כמעט, - תגובה

    מיכל ארנרייך
    03/09/2016

    לא לגמרי ברורה לי שאלתך. אם את שואלת לגבי ההתנהגות שלהם או לגבי תשובה לשאלות איפה אבא.. ואולי שני הדברים קשורים אחד בשני. מכיוון שאת מגדלת אותם לבדך עול הגידול והחינוך נופל עלייך. צריך להסביר שאבא ואמא התגרשו ואינם ביחד. יש זמנים קבועים בהם אבא צריך לקחת אתכם אך לצערך את לא יודעת לומר מראש/תגידי להם כשתדעי. הם צודקים ברגשות התסכול והאכזבה ושגם לך זה קשה והיית רוצה שזה יהיה יותר מסודר אך אינך יכולה לשלוט בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך ותודה רבה!

    צליל
    10/09/2016

    ברור שמבינה את התיסכול רק רציתי לדעת איך מסבירים לילדים צעירים וקטנים את הסיבה למה אבא לא מגיע בזמנים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך ותודה רבה! - תגובה

    מיכל ארנרייך
    10/09/2016

    בעיני מה שחשוב הוא להיות איתם בצער ובכאב לשקף את הקושי ולומר שזה מצער אותך מאד שזה המצב, שהלוואי והיית יכולה לעשות אחרת ושאת מבינה לגמרי את הקושי שלהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו