מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני בבעיה אנא ייעצו לי כבר אני מיואשת ואיני יודעת מה לעשותמיכל08/09/2016
שלום רב !
הנני אם חד הורית לילדה בת 4 ושבעה חדשים. בהתחלה התגוררתי אצל ידיד שהוא לא אבי הילדה. התגוררנו עימו כשנה וזה לא הלך. אבל הקשר עימו לא נפסק, כי הוא מאוד אוהב את הילדה והילדה אוהבת אותו. כיום מזה זמן רב שעזבתי את ביתו ואני וביתי מתגוררות אצל הוריי. הבעיה היא שסבה של הילדה עדיין רגיל ומתגעגע לתקופה בה הייתה נרדמת עליו, מתרפקת עליו, זה היה בערך בגיל עד 12 חודש. כיום כשאנו גרות עם ההורים שלי. אני במצב מאוד קשה בגלל שביתי הפסיקה לאהוב את סבא וסבתא שלה. אני מאוד מוטרדת מהמצב, בגלל שהוריי מאוד עצובים, כועסים, טוענים שהם איבדו את נכדתם, וטוענים גם שהקשר של הילדה עם הידיד רק מחמיר את המצב, הם טוענים שהוא לוקח את אהבתה. המצב בבית מאוד מתוח בגלל זה. ניסיתי לדובב את הילדה ולהבין למה היא נרתעת מסבא וסבתא, ניסיתי לגרום לה לאהוב אותם , אבל שום דבר לא עוזר, הילדה מסרבת להתקרב אליהם ואפילו נראה שנרתעת מהם והסיבה לא מובנת. הוריי כל הזמן כועסים ועצובים בגלל המצב כשהם רואים עוד שהילדה מתרפקת ואוהבת את הידיד הזה, שאין לו קירבת דם לילדה, הם פשוט מקנאים בו. עכשיו איך יוצאים מזה. אני גרה אצל הוריי במירמור רב והכל בגלל ילדתי שלא מסוגלת לאהוב את סבא וסבתא שלה. ההורים שלי כל הזמן אומרים שזה מצב שיימשך לנצח וכנראה נכדתם לעולם לא תאהב אותם, אני חשה לחץ רב מהם. וזה כבר ליום יומי המירמור הזה, לא יודעת מה לעשות ?, אני מסבירה לאבי שאין סיבה לילדה לשנוא אותו ושאי אפשר לקבל אהבה בכוח, אבל הוא לא מבין את זה, הוא טוען שאני לא מחנכת אותה כראוי, ואני אמורה ללמד אותה לאהוב אותו. אז זהו שניסיתי הכל ואני לא יודעת כבר מה לעשות, המצב הזה מתסכל את כל דרי הבית, חשבתי אפילו לעזוב את הבית הזה עם ביתי, אבל אין לי לאן, מה עושים ? בבקשה עצה ....
מודה מראש
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו על שאלתי
הדס בנימין11/09/2016סליחה למה דילגו על שאלתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגו על שאלתי - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין11/09/2016בבקשה פתחי הודעה חדשה ונתייחס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בבעיה אנא ייעצו לי כבר אני מיואשת ואיני יודעת מה לעשות - תגובה
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין11/09/2016שלום מיכל,
את מתארת מצב מורכב מאוד מבחינה נפשית ומשפחתית. מומלץ לפנות לגורמים מקצועיים שיכולים לסייע לך כגון עו"ס קהילה או טיפול משפחתי/דיאדי על יד מטפל מומחה בתחום.
בהצלחה
מיכל חסון רוזנשטיין
פסיכולוגית קלינית מומחית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
