הסתגלות ילדה רגישה לכיתה א

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הסתגלות ילדה רגישה לכיתה א
    ליאת
    15/09/2016

    שלום רב, הילדה שלי עלתה לכיתה א. ילדה מאוד רגישה בייחוד בהתחלות חדשות.
    גם בגן ההסתגלות הייתה קשה מאוד. ואכן גם בבית ספר מאוד מאוד קשה לה.
    היא כל בוקר בוכה עד שאנחנו נפרדות ולפני הכניסה לצהרון היא בוכה.
    חשוב לציין שהיא עלתה בלי חברים מהגן כך ייצא.. .
    ניסיתי לתת לה תמונות שלנו שיפתור את בעיית הגעגוע. אפילו העברתי אותה לצהרון אחר כדיי שתהיה עם חברות מהגן. עדיין בוכה.
    המורה מודעת לרגישות שלה ומאוד תומכת בה.
    מה עוד אפשר לעשות?
    נראה שכל מה שאני מנסה לעשות או להגיד לה היא פשוט לא מוכנה להקשיב.
    אגב כשנרגעת אחרי שאני הולכת בבוקר אז היא משחקת, יש לה כבר מס חברות חדשות, לומדת יפה. כלומר בסך הכל נהנית בבית ספר ומשתלבת יפה.

    אודה לעזרה,
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות ילדה רגישה לכיתה א - תגובה

    מיכל ארנרייך
    17/09/2016

    נראה שאת עושה את הדברים הנכונים, מודעת לקושי ומשתפת את המורה, נותנת לה תמונות להיעזר בהם כעוגן, ואולי כדאי לחשוב על חפץ נוסף -ספר או משחק מהבית שיעזרו לה להירגע.
    הדבר שמעודד הוא שהיא לבסוף נרגעת ומתפקדת יפה, כדאי לומר לה שההסתגלות קשה בתחילה ואחר כך נעשה יותר ויותר קל.
    הצעה נוספת היא ליצור ביוזמתך ועידודך קשרים עם בנות הכיתה, להתחיל ביקורים יזומים אחרי הצהריים כך שכאשר תגיע לכיתה היא תחוש מוכרות רבה יותר.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו