כמה שאלות שקשורות לקשב וריכוז

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות שקשורות לקשב וריכוז
    שירה
    05/10/2016

    המורה של בני בן ה 8 רוצה שניקח את בני לבדיקה היא אומרת שהוא כל כך מתוק ומקשיב למורה ועוזר לה המון..איך הוא חולם לפעמים ולפעמים המורה צריכה לחזור על החומר שוב ושוב כדי שהוא יבין את הנילמד והמבחנים שלו לפעמים מצויינים ולפעמים הוא עונה נכון על 3 שאלות מתוך 10 שאלות
    בבית הוא ילד מאוד מתוק הוא מקשיב ועוזר לי המון עם אחיו הקטן
    הוא יכול לשבת ולסיים פזלים הוא מסיים כל פרויקט שהוא מתחיל הוא יכול לשבת דעות ברכב ועוד המון דברים שילד עם בעית קשב וריכוז לא מסוגלים
    אני חייבת לציין שקראתי טיפה באינטרנט ואין שום רמז שהבן שלי עם בעית קשב וריכוז
    חשוב לי לציין שלבעלי יש את הבעיה איך הוא אף פעם לא טופל כמו שצריך והוא מאוד דואג שבני עם אותו בעיה ומאוד כדי לקחת אותו לטיפול לפי דעתי למורה זה חיים קלים והיא ישר המליצה על כדורים ונראה לי מאוד מוזר
    האם יש לנו סיבה לחשוש שבני סובל מקשב וריכוז?האם זה עובר בגנים?ועם לא מה אפשר לעשות כדי שבני לא ירד בלימודים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תענו לי

    דילגתם עלי
    18/10/2016

    אני מחכה לתשובה ממכם
    אשמח להתייחסות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתור מישהו כמו הבן שלך, רק בן 35.

    לא רופא
    18/10/2016

    אענה בשמי בלבד, איני רופא או פסיכולוג.
    לי, בכל 12 שנותיי בבית הספר, ץמיד הייתי מקבל בין 75 ל 80. לא פחות ולא יותר. אז ההורים שלי היו שקטים.
    הייתי ילד טוב, חננה, רק מה- כל שיעור הייתי זוכר רק את מה שהיה ב5 דקות הראשונות. משם והלאה- טיילתי בקוסמוס.
    אני לא היפר. ממש לא. אבל לא יכול להתרכז ולא לעופף לי ליותר מקצת דקות.
    באוניברסיטה, שנה 3 גיליתי את הריטלין, ופעם ראשונה בחיי קיבלתי יותר מ80. לא רק זה, גם ההערכה העצמית שלי התחילה להיבנות ולהשתפר, והיום אני יודע שאני יכול להכל, כולל ללמוד, אבל צריך עזרה מהכדור.
    אני כן חושב שגיל 8 זה הרבה, הרבה יותר מדי מוקדם, אבל מתישהו, אולי חטיבה יגיע הזמן שבמקום להיות מתוסכל הוא יוכל לפרוח ולבנות את עצמו בגיל הרבה יותר מוקדם ממני.
    שוב, זה אני, כל סיםור זה עולם ומלואו.
    בהצלחה לכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת קשב?

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    19/10/2016

    שלום שירה, משום מה תשובתי נמחקה בעת שינוי הממשק...
    עונה שוב,
    הפרעת קשב יכולה להופיע בתחומים שונים. אין הכרח שיהיה קושי בריכוז או קושי להתמיד במשימה בשביל לאבחן הפרעת קשב. ישנם קריטריונים מקצועיים לאבחנה, מבחנים ספציפים ורופאים ופסיכולוגים שהתמחו בכך. מורים, למרות ניסיונם הרב בחינוך, אינם מאבחנים, ואינם יכולים להמליץ על טיפול.
    אני ממליצה בחום לפנות לאבחון פסיכודידקטי מקיף הכולל גם הערכה של הפרעת קשב, על מנת לברר את מקור הקושי של בנך. לאחר ההערכה הזו, ינתנו המלצות להמשך טיפול.
    בהצלחה רבה
    מיכל חסון רוזנשטיין
    פסיכולוגית קלינית מומחית - ילדים, נוער ומבוגרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו