גמילה לבת 3 מחיתול בלילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה לבת 3 מחיתול בלילה
    אפרת
    15/10/2016

    שלום,
    ביתי בת שלוש. היא נגמלה מחיתול ביום לפני כחצי שנה. הגמילה הייתה קלה ומהירה.

    לפני חודשיים וחצי החלטנו ביחד איתה להוריד את החיתול במהלך הלילה. היא הייתה בחופש הגדול. היו לילות שפיספסה פעם אחת ולילות בהם הצליחה לא לפספס- כשהיא קמה ומבקשת להגיע לשירותים.

    עם החזרה לגן בספטמבר הפספוסים גברו. כמעט ואין לילה יבש לחלוטין, ויש לילות שמרטיבה יותר מפעם אחת.

    אנחנו רואים שלפעמים באמצע הפיפי היא מתעוררות ועוצרת את עצמה. מעולם לא הערנו אותה על דעת עצמנו כדי שתעשה פיפי. אבל כשהיא מרגישה רטובה היא בד"כ מתעוררת ורוצה שנעזור.

    אגב- היא ישנה צהריים ללא חיתול, ופספוס בצהריים נדיר.
    אנחנו רואים שהיא שמחה בגן, הסתגלה אליו היטב, וגם בבית היא ילדה שמחה ונוחה.

    אנחנו מתלבטים- האם להמשיך כך? או להחזיר חיתול בלילה לתקופה?

    תודה רבה,
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה לבת 3 מחיתול בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    מיכל ארנרייך
    15/10/2016

    שלום, יתכן שיש השפעה לתקופת ההסתגלות הראשונית בגן. כדאי לחכות עוד זמן מה ולראות אם ישנו שיפור. כדאי גם להמעיט מאד בשתיה לפני שהולכת לישון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו