ילדה בת 7.3 רגשנית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 7.3 רגשנית
    גיל
    07/11/2016

    הילדה בת 7.3 בכיתה א' (נארה שנה נוספת בגן כי לא היתה מספיק בשלה רגשית.

    מלכתחילה ראיתי שהי מתקשה בלימודים והמהלך החושה ישבתי איתה עם הבה סבלנות ונראה שיש שיפור.

    בשבוע האחרות כבר 3 פעמים שהיא בוכה בכיתה וכשאני מברר מולה אז אלה הסיבות שהיא אומרת:

    1. קשה לה בלימודים (היא אמנם לא שולטת ממש אך סביר. נכון שיש אותיות שהיא לא זוכרת -גם המואה אואה שיפור).

    2. לא שומעת כי יש ל נוזלים באוזניים וכששואלת את הילדה שלידה היא לא עונה לה.

    3. היא רוצה לשבת לבד ולא בקבוצה כי בסביבתה מפריעים לה (המורה לא מאפשרת ובצדק אך היא הזיזה ילד שהיה מפריע לה להתרכז - החליפה בילדה שביתי רצתה שתשב לידה).

    4. היום חלק מהתלמידים קיבלו שיעורים והיא לא ושוב בכתה (לפי המורה היא יושבת איתם בקבוצות ועדיין לא הגיעה לקבוצה שלה).

    בקיצור כל פעם סיבה אחרת.

    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 7.3 רגשנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בכתה א

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    07/11/2016

    קושי יכול להגרם ממספר סיבות, ואכן נראה שישנם גורמים המפריעים כגון לקות השמיעה.
    חשוב להיות בקשר צמוד עם הגורמים המטפלים בבית הספר. המורה, יועצת, פסיכולוגית. לראות כיצד לכוון אותה. נראה שאולי כדאי יהיה גם לעשות אבחון פסיכודידקטי או התפתחותי.
    שיהיה המון בהצלחה בתהליך.
    מיכל חסון רוזנשטיין פסיכולוגית קלינית מומחית ילדים, נוער ומבוגרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו