ילדב בת 7 מעדיפה לגור עם האבא לאחר גירושין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדב בת 7 מעדיפה לגור עם האבא לאחר גירושין
    מרים8
    13/11/2016

    בתי התגרשה לאחרונה מבעלה, יש לה משמורת משותפת על 2 הילדות, פירוש הדבר שהן ישנות כל לילה בבית אחר. הילדה הגדולה (בת 7), ילדה מופנמת וחסרת ביטחון עצמי, הודיעה לבתי (אמה) שהיא "אוהבת יותר את אבא עכשיו, ומעדיפה להיות יותר זמן אצלו". איך מגיבים? מה אפשר לומר לילדה בת 7 במצב הזה? ברור שבתי לקחה קשה מאד את הענין. היא משקיעה מאמצים עצומים להתפרנס ולהיות שם עבור הבנות - כל יומיים - ולא יודעת איך מתמודדים עם תחושות כאלה. אודה על עזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    מיכל ארנרייך
    13/11/2016

    שלום, צריך לזכור שגם הילדות נפגעות כשההורים מתגרשים ויכולות להביע כעס ותסכול בדרכים שונות, גם לכעוס על אבא או אמא ולהטיח האשמות או לפגוע בבטן הרכה. מציעה שביתך לא תתרגש ותקבל זאת כחלק בהתמודדות, יתכן גם שכרגע נוח לילדה להיות אצל אבא מסיבות שונות. באם המצב ממשיך או מחריף וגורם לקשיים בקשר ביניהן כדאי לביתך לפנות להדרכת הורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו