ילד בן 4 לא אוכל בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 4 לא אוכל בגן
    רועי
    14/11/2016

    שלום,

    הבן שלי בן 4, ילד חכם, חברותי וסקרן.

    הולך לגן מגיל שנתיים, ותמיד היו לנו בעיות עם אוכל בגן. אבל השנה זה כבר עבר כל גבול. אם בעבר הוא לפחות היה אוכל משהו, פסטה ולפעמים שניצל וירקות וכו', אז עכשיו הוא לא אוכל כלום. זה גן עירייה, מה שאומר שאת ארוחת הבוקר אנחנו שולחים לו בתיק האוכל, לאחר מכן, לקראת הצהריים הילדים מקבלים פירות ובשעה 14:30 בצהרון (הגן מסתיים ב-14:00, אז מתחיל הצהרון, באותה הכיתה) מוגשת ארוחת צהריים חמה.

    בבוקר אנחנו שולחים לו רק דברים שהוא אוהב, ניסינו הכול. כריך עם נקניק, עם גבינה צהובה, פירות שהוא אוהב, דברים שהוא תמיד אוכל. במקרה הטוב הוא אוכל כמה ביסים מהכריך וזהו. לפעמים הוא אוכל פלח של תפוח בארוחת הפירות בבוקר, וזהו. בצהרון הוא לא אוכל כלום. ממש כלום. אפילו דברים שהוא מאוד אוהב ובכל סיטואציה אחרת הוא טורף, כמו פסטה ושניצל. כלום.

    הוא גדול פיזית, ומלבד במסגרת של הגן תמיד אוכל המון.

    יוצא שמשמונה בבוקר עד 16:30 אחה"צ הוא אוכל כמה ביסים מכריך וזהו. תמיד כשאנחנו אוספים אותו הוא מורעב, פשוט מורעב.

    אין לו בעיות חברתיות וכו' בגן, אף אחד גם לא מציק לו. וידאתי גם עם הגננת.

    אנחנו ממש אובדי עצות. ניסיתי כבר הכול. בכל בוקר אותו הסיפור, אני מסביר לו כמה חשוב שיאכל, הוא מבטיח שיאכל, וכלום לא קורה.

    ניסינו להעניש אותו:

    - לא נתנו לו שום "קינוח" בארוחות הערב (לאו דווקא שוקולד, שום דבר מתוק כמו עוגייה וכו' שהוא אוהב)

    - ניסיתי לקשור את האוכל בגן עם דברים נוספים - לא הרשיתי לו לישון עם הבובה שלו ולא הקראתי לו סיפור ללילה טוב לפני השינה

    - ניסינו אפילו למנוע ממנו אוכל אחרי הגן, עד ארוחת הערב (ניסיתי להיכנס לו לראש, הנחתי שבזמן הצהרון הוא משכנע את עצמו שהגן תיכף מסתיים ואמא או אבא יבואו לקחת אותי ולתת לי אוכל). גם לא עזר.

    כלום לא עזר. הילד רעב, אנחנו מתוסכלים, הגננות מתוסכלות...



    אשמח לכל עצה שהיא
    רועי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 4 לא אוכל בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה בגן

    ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין
    16/11/2016

    שלום לך, בדרך כלל בילדים ששומרים על עקומות הגדילה, עדיף להתערב כמה שפחות. הניחו את האוכל לפניו ותנו לו לבחור מה הוא אוכל.
    כדאי לנסות לברר אם יש משהו בהליך ההאכלה בגן שמרתיע אותו. לשתף פעולה עם הגננת, והכי חשוב - לא לחוץ עליו לאכול או לנסות להפעיל מניפולציות.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו