מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן 4 שרוצה להיות בתליטל06/12/2016
שלום רב, לאחרונה בני בן ה4 (בכור, אחריו עוד ילד בן 3) שאל אותי את השאלה "למה ה' לא ברא אותי בת"..לרגע הייתי בשוק מהשאלה לא ידעתי איך להתמודד איתה ולמען האמת השאלה הזאת הכניסה בי פחד מסוים, מעבר לזה הוא מבקש לצפות בטלוויזיה בתכנים של בנות (סינדרלה,ברבי) כשנשאל מה רוצה להתחפש אמר שלגיה ואפילו ביקש ללכת עם זה לגן (אך לאחר ששאלתי אותו איך יגיבו בגן הוא אמר שיעליבו אותו וויתר על הרעיון...), אמר שכיף לבנות שיש להן שמלות מסתובבות וכו', אני חייבת לציין שגם משחקי בנים מאוד מדברים אליו - כדורגל, להתחפש לגיבורי על וכו', בפעמים הבאות שהוא כבר ביקש/דיבר איתי על דברים של בנות כעסתי עליו ואמרתי לו שהוא בן ושיזכור שה' ברא אותו בן ושאני לא אוהבת לשמוע אותו מדבר על דברים כאלה, בעלי העיר לי שאני לא נוהגת כשורה ועלולה לגרום נזק יותר מתועלת... 2 שאלות לי - האם דבר זה בגיל כזה יכול לנבא הומוסקסואליות בעתיד?? ודבר שני איך עלי להגיב ולהתנהג?? לא אשקר שאגיד שאני יכולה לעלות על דעתי בשום אופן בן הומוסקסואל (אנחנו משפחה דתית) ומה עלי לעשות כדי שדבר זה ייעלם? סליחה על האורך ותודה על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מורכבת
ד``ר מיכל חסון רוזנשטיין07/12/2016טרנסגנדריות והומוסקסואליות נחשבו בעבר להפרעות וכיום לתכונה מולד, שאיננה הפרעה.
טיפולי המרה אסורים על פי הקוד האתי של הפסיכולוגים.
בגיל הזה, הילד עדין מאוד צעיר, ולא ניתן להסיק מסקנות לגבי העתיד.
אם אתם מאוד מוטרדים לגבי איך לנהוג כלפיו, פנו להדרכת הורים.
ד"ר מיכל חסון רוזנשטיין פסיכולוגית קלינית מומחית ילדים נוער ומבוגרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
