מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גן או לא גן ?פעוט בספטמבר גן חדש פעם ראשונהחסויי12/06/2017
היי שלום רב
אני הגעתי לכאן מכיוון שאני חסרת אונים של ממש
תחילת שנה מתקרבת בצעדי ענק ואני בחרדה נוראה האם לשלוח לגן פעוט שיהיה בן 3 בספטמבר או שימשיך להשאר בבית האם זה יזיק לו מבחינה חברתית נפשית התמודדות עצמאית בעולם בלי אימא
הילד שלי גדל בבית וגדל מצויין ילד נבון רגיש ומתוק מתראה כמה פעמים בשבוע עם ילד אחד שניים ולא קבוצה גדולה של ילדים כמו בגן
הלחץ מהסובבים גדל ככל שהילד גדל וסוג של הרמת גבה מה לא תשלחי לגן ? אני לא יודעת אם אעשה לו נזק או שזה בסדר אין לי כבר מי להתייעץ ואני חסרת אונים כל עניין הגן פשוט לא מסתדר לי כרגע אולי בהמשך שיראה שיותר זקוק לחברה אם יכנס בגיל מאוחר יותר הוא יחווה יותר קשיים ? האם זה טעות מבחינתי להשאיר אותו עוד בבית ? מצטערת על האורך והשאלות מחפשת הכוונה מקצועית ולא שטחית של ״ הוא חייב כבר גן וכדומה תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גן עירוני בגיל 3
ד"ר הלית דורי14/06/2017הי, אין שום מחקר שמוכיח שילד חייב ללכת לגן בגיל 3 ושזה מה שיפגע בו התפתחותית. נהפוך הוא, רוב המחקרים מראים שלהיות עם ההורה בבית זה דבר טוב. פחות מחלות, יותר תשומת לב.
השאלה היא כמובן, מה עושים עם הילד בשעות הללו. ככל שהילד גדול יותר צריך לחשוף אותו ליותר דברים, משחקים, אינטראקציות חברתיות עם ילדים שונים בכמויות שונות, התנסות בחומרים וכאלו.
אם את רואה את עצמך כאם סבלנית ומסוגלת לתת לילד את כל הדברים הללו - לשחק בבצק (אפילו לאפות יחד), לצבוע, לצייר, להיות עם ילדים אחרים בפארק או בגן שעשועים, להקריא סיפורים. ולא להגרר לדברים שאנו עושים בחיי יום יום (כביסות, בישולים, שיחות טלפון, בנקים וכיוב) אז להיות איתך בבית עוד שנה לא ישנה שום דבר מבחינת היכולות שלו.
אבל, אם המצב הוא לא כזה - אז אולי לשקול מסגרת גנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגן או לא גן
חסוי14/06/2017תודה רבה על התשובה
כל מה שציינת אנחנו עושים כבר מגיל צעיר יותר מצייר בכל מיני חומרים שונים סיפורים טיולים ניפגש עם ילדים השאלה שלי אם מבחינה חברתית להשאיר אותו עוד שנה בבית לא תפגע באינטראקציה עם ילדים ובעצמאות שלו אם יהיה עוד שנה בבית זה יקשה עליו יותר בהמשך ?
הוא ניפגש עם ילדים אבל לא בכמות כמו שנמצא בגן
כל המשפחה ממש מרימים גבה כשאני אומרת שאני רוצה להמשיך בחינוך ביתי ולא לתת לו להיכשל בגן ושאני מגוננת עליו יותר מידי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
ד"ר הלית דורי16/06/2017כפי שאמרתי לך קודם אין מחקרים שמוכיחים שהשארות בבית עד גיל 4 או 5 הם בעייתיים. בכל מקרה הפרידה מההורים בשעות הגן תהיה תהליך. אם זה בגיל 3 או בגיל 4.
רק תשאלי את עצמך אם את משאירה אותו כי זה צורך שלך או שלו. כי אם זה צורך שלך, אז קשיי הפרידה יהיו קשים יותר ביום שתחליטי להכניסו למסגרת. כי המסר עובר אליו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
