האם זה עלול ליצור פיגור?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה עלול ליצור פיגור?
    מיה
    21/08/2017

    שלום
    אשמח להבין..
    יש לי בת בכורה בת שנה וחודש, חברותית, מלאת שמחה, חברות ומשפחה טוענות שממש חשוב ארשום אותה למשפחתון או גן פרטי כי אם לא יווצר פיגור בינה לבין ילדים שהיו כבר קודם בחברת ילדים. וכן בגלל שהיא נהנת בחברת ילדים . אני מעוניינת להכניס רק בגיל שנתיים . חשוב לי שהיא תהיה איתי בשנה הזו אני עובדת מהבית ומשקיעה בה. מה דעתך המקצועית אומרת ? האם יכול להיוצר פיגור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה עלול ליצור פיגור?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן כניסה לגן

    ד"ר הלית דורי
    24/08/2017

    מיה, בעבר כבר עניתי על שאלה דומה בפורום הזה או בפורום התפתחות הילד (כדאי לך לחפש). בגדול, אין מחקר שמראה שיש הבדל בהתפתחות החברתית של ילדים תקינים (שאין להם עיכוב שפתי או מוטורי או אחר) אם הם נכנסים למסגרת או לא. בארה"ב אין אפילו חוק חינוך חובה עד גיל 5. זה לא עושה את הילדים פחות חברתיים או מפותחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו