מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשיי היפרדות בבוקר בגןאלה26/09/2017
שלום,
בתי בת 5 נכנסה השנה לגן חדש. מתחילת השנה יש לה קשיי היפרדות ממני בבוקר, שנראה שאפילו החמירו לאחרונה. היא נצמדת אליי מאוד , לא משחררת והגננת או הסייעת צריכות ממש להפריד אותה ממני על מנת לאפשר לי לצאת. לאחרונה זה מלווה גם בבכי די חזק. הגננת טוענת שהיא נרגעת די מהר ומשתתפת במהלך היום.
חייבת לציין שבתי ילדה מאוד ביישנית. לא עונה כשפונים אליה אפילו ילדים בני גילה או קטנים ממנה שהיא לא מכירה (מהחוג לדוגמא או בגן שעשועים).
השנה גם רשמתי אותה לחוגים ונראה שהיא נהנת, אבל מאוד קשה לה ההיפרדות ממני כל פעם מחדש וצריך 'להכריח' אותה להיכנס.
חייבת עזרה בבקשה איך להתייחס לקשיים ולבכי בבוקר?
איך אני יכולה לעזור לה שתצליח להיכנס לגן בצורה רגועה?
ניסיתי לדבר איתה, להסביר ושוב בבוקר אותו הסיפור.
וגם לגבי החוגים. האם כדאי "להכריח" אותה ללכת לחוגים שבסופו של דבר היא נהנת מהם או שבצורה כזאת (שהכניסה היא לא רגועה ומלווה בקשיים) זה לא תורם ואפילו מזיק ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיי פרידה
ד"ר הלית דורי07/10/2017אלה, ראשית ממליצה לך להסתכל על תשובות לשאלות דומות בפורום הזה ובפורום אחר שלי "פסיכולוגיה התפתחותית". לא כל הסיפור מובן לי. האם עד לכניסה לגן השנה הכל היה בסדר? האם היא מדברת ומשחקת עם ילדים אחרים? האם כשאת מזמינה חברות הביתה אין בעיה? האם היא מוכנה ללכת לילדים אחרים?
כל הדברים הללו יכולים להעיד על קושי ממקור שונה, יתכן וצריך לברר את זה.
בכל מקרה, ברוב המקרים המפתוח הוא מוטיבציה. צריך לשאול אותה מה היא מפסידה מכך שאינה הולכת למקומות שונים, והאם היתה רוצה לא להפסיד את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
