כתיבה העתקה איטית בן 9

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כתיבה העתקה איטית בן 9
    ורד לוי
    30/10/2017

    שלום רב. בני בן ה 9 לא מספיק להעתיק מהלוח, כתיבתו איטית. מידי יום מגיע ללא החומר שכתבו בכיתה{ מספיק רק חלק}. סובל מבעיית קשב-מוסחות וכן קושי רגשי.{נוטל רטלין מושהה} מידי יום אני עסוקה במרדף אחר החומר החסר ויושבת לידו כדי שיעשה.{אני מעתיקה את החסר}גם זו משימה בפני עצמה היות שהילדים בכיתה אינם שולחים בווטסאפ . שיעורי הבית שרשמו במחברות אינם מופיעים באתר הכיתה ולכן משימה זו היא בלתי אפשרית.. אנחנו יושבים כשעתיים על שיעורי הבית הדבר מתיש אותי ואותו וגורם לתיסכול ולמתח. המורה מודעת לבעיה אך בפועל לא ממש יודעת איך לעזור .כאשר איני בבית פשוט אינו מכין שיעורים{חסר מוטיבציה לחלוטין}יחד עם זאת בני ילד נבון וציוניו טובים. אני חוששת להרפות שמא יפתח פערים. מה עליי לעשות מולו ? מול המורים? כיצד אוכל לעזור לו?י

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתיבה העתקה איטית בן 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקויות למידה

    ד"ר הלית דורי
    03/11/2017

    ורד, אני מבינה שהילד מאובחון עם לקות קשב וריכוז. תבדקו גם לקויות למידה (אבחון פסיכו דידקטי). יתכן ומגיעות לו הקלות, וגם מורת שילוב. זה התחלה. בכל מקרה הייתי קצת מרפה ממנו בלימודים. בסופו של דבר (עם כל הכבוד למערכת החינוך) - מה שצריך ללמוד בבית ספר יסודי זה חשבון, קריאה וכתיבה (כל השאר לא ממש עקרוני לעתיד שלו).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו