ילדה בת 3 פוגעת בעצמה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 3 פוגעת בעצמה
    לימור
    26/05/2018

    שלום רב, אני אם ל 4 ילדים, בן 8 בת 6 בת 3 ובת בגיל כמעט שניים.
    תופעה שהחלה לפני יותר מחצי שנה וחוזרת על עצמה בתדירות הרבה יותר גבוהה ( לפעמים פעמים ביום )
    בתי השלישית בת ה 3 חווה התקפי זעם בכל מיני סיבות שונות ומגוונות ( אחיה אכל לה מהשוקולד שלה וכו )
    בוכה במשך המון זמן, אני מנסה להרגיע להרים לחבק
    ( אך היא בשלה ) או לחילופין מתעלמת ממנה ...
    באיזשהוא שלב היא מטיחה את ראשה בעוצמה רבה פעם אחרי פעם ברצפה מבלי לפחד על עצמה.
    בשלב זה אני או בעלי כן נלחצים מהתוצאה ( בליטה כחולה ונפוחה על מצחה כבר באופן די תמידי ) אך אין זה אפשרי להישאר שאננים ורגועים לאור הנסיבות.
    ( ברור לי כי זהו כנראה הנשק שבו היא משתמשת )
    הסיבה להתנהגות זו לדעתי קשורה בעיקר באחותה התינוקת שבה היא מקנאה מאד, אציין כי ילדה זו שואבת את רוב תשומת הלב ומקבלת המון אהבה בבית.
    אודה לעצה נכונה עבורי.
    תודה מראש.
    לימור


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 3 פוגעת בעצמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 3 פוגעת בעצמה

    טובי פלד
    27/05/2018

    שלום להורים.
    כדאי מאד שתגיעו לייעוץ. צריך לשמוע עוד פרטים. אם לא הייתה נפגעת הייתי מייעץ לכם להתעלם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו