שקט, משותק ולא משחק עם הילדים בגן והתנהגות רגילה בבית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שקט, משותק ולא משחק עם הילדים בגן והתנהגות רגילה בבית
    אנה
    01/12/2018

    שלום ,
    בני הוא ילד בן שלוש והשנה נכנס לגן עירייה.
    עד אז היה בבית. טיפלנו בו אני, בעלי וסבתא.
    הגננת טוענת שהוא לא משחק עם הילדים , אלא לידם ושהוא פסיבי ולא מדבר. בבית הוא ילד פעיל, מדבר, יוזם, משחק, קולני ושובב. הוא נמנע מילדים בני גילו אבל אוהב לשחק עם ילדים יותר גדולים(בני משפחה). חשוב לציין שהוא אוהב ללכת לגן. הגננת רוצה שתבוא פסיכולוגית ותתצפת עליו. יש לי תחושה שהגננת טיפוס לוחץ ולא הכי עדין וסימנה אותו מהתחלה כילד לא ברור ושקט ו"בעיתי".(הוא היה נצמד לצוות כל הזמן) אני רוצה לעזור לילד אבל השאלה : איך אני עושה את זה בצורה חכמה? מה אני מצדי יכולה לעשות בסיטואציה הזאת לטובת הילד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שקט בגן פעיל בבית

    טובי פלד
    01/12/2018

    אנה שלום
    יש לך אינטואיציה טובה.לא חושב שיש לילד קושי משמעותי , קצת חרדה חברתית שמתבטאת עם בני גילו בעיקר.זה יעבור עם הזמן.
    לא יגרם שום נזק מתצפית של פסיכולוגית על הילד.
    תבקשי מהפסיכולוגית שתיתן המלצה לגננת כיצד להתנהג ,לדעתי לא צריך לעשות שום דבר מיוחד לתת לו להתפתח בקצב שלו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו