התייעצות לגבי התנהגות של ילד בן 3

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לגבי התנהגות של ילד בן 3
    טלי
    26/12/2021

    הבן שלי הוא בן 3 שנים. עדיין בבית ולא הולך לגן השנה. בימים האחרונים התנהגות נוראית. הוא אומר "לא" על כל דבר, למשל בוא נצחצח שיניים- לאאא בוא לישון- לאאא מתרוצץ בבית וזורק למשל לחם על הריצפה, מעיף שקית אשפה ומפזר אותה, לוקח סכו"ם ושם על הריצפה...זורק מגבות נייר על הריצפה, והורח וצוחק על כל דבר כזה.. משכיבים אותו לישון והוא קם יחף ומתרוצץ בבית, מסרב להיכנס למיטה.. מדי פעם ניגש אלינו ומרביץ לנו...מושך בשערות... לציין שבחוץ הוא רגוע ומטייל כרגיל, כמו כולם...ורק בבית הוא ככה.. כמו כן זה לא כל הזמן....הוא משחק עם מכוניות, ואנחנו משחקים איתו משחקי חשיבה...והוא יכול להיות מרוכז, ואז פתאום הכל משצנה והוא הופך לילד שונה לגמרי... איך מתמודדים עם זה?

     



     

     

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות כזאת יכולה להיות בין היתר תוצאה

    טובי פלד
    27/12/2021

    שלום טלי
    התנהגות כזאת יכולה להיות בין היתר תוצאה של העובדה שהוא איתך בבית שלוש שנים ללא מסגרת חברתית.הילד פיתח ציפיה שאת תמלאי את רצונו תמיד .הוא מתנהג בתוקפנות ובמרדנות רק אתכם כי הוא יכול.
    במקרה הזה ההורים זקוקים להדרכה כיצד לשים לילד גבולות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו