עזרה בגמילה מבקבוק

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בגמילה מבקבוק
    דידי
    14/06/2009

    שלום, בני בן 2.7, צפוי לעלות לגן בספטמבר. מאז שהפסיק לינוק, הוא שותה בקבוק סימילק לפני שנת הצהריים, לפני שנת הלילה ובבוקר כשהוא קם. הוא מאוד אוהב את זה ולכן היה לי חבל לקחת ממנו את התענוג הזה. כעת אני חוששת שבגן לא יאפשרו לו לשתות בקבוק ואז אני תוהה איך לגמול אותו מהרגל זה - גמילה ממוצץ ומחיתול הוא יזם והפעם לא נראה שיש לו כל עניין לוותר על הבקבוק. יש לציין שבמעון בו הוא נמצא כיום הוא לא שותה בקבוק לפני השינה בצהריים. איך יודעים מתי להפסיק עם ההרגל הזה, חיכיתי שזה יבוא ממנו אך זה לא קורה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בגמילה מבקבוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי מענה לשאלתי. תודה

    דידי
    16/06/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מבקבוק

    נעמה סבג שמש
    17/06/2009

    היי דידי,

    כל עוד את לא מרגישה צורך להפסיק את זה, אין שום סיבה לעשות זאת.

    את צריכה להחליט האם לדעתך זה עדיין נחוץ או לא.
    אם את לא רוצה לגזול ממנו את ההנאה, וזה בסה"כ גם בריא, אפשר להבהיר לו שיקבל רק לפני שנת הלילה או בקימה בבקר, אך לא תהיה אפשרות לקבל בגן.
    דווקא להפסיק את ההרגל בגן, יהיה הכי קל, כי לשם הוא לא רגיל, ואפשר להציב הרגלים חדשים.

    אם תחליטי שהוא יכול לקבל גם בגן ותבקשי זאת מהצוות באופן חד משמעי, אני מניחה שלא תהיה בעיה.

    עשי חושבים. בדקי אם את רק רוצה להוריד את המינון או שאת מעדיפה להפסיק בכלל.
    לאחר שאת תקבלי החלטה ותהיי שלמה איתה יהיה לך קל להתמודד עם רצונותיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו