מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בגמילה מבקבוקדידי14/06/2009
שלום, בני בן 2.7, צפוי לעלות לגן בספטמבר. מאז שהפסיק לינוק, הוא שותה בקבוק סימילק לפני שנת הצהריים, לפני שנת הלילה ובבוקר כשהוא קם. הוא מאוד אוהב את זה ולכן היה לי חבל לקחת ממנו את התענוג הזה. כעת אני חוששת שבגן לא יאפשרו לו לשתות בקבוק ואז אני תוהה איך לגמול אותו מהרגל זה - גמילה ממוצץ ומחיתול הוא יזם והפעם לא נראה שיש לו כל עניין לוותר על הבקבוק. יש לציין שבמעון בו הוא נמצא כיום הוא לא שותה בקבוק לפני השינה בצהריים. איך יודעים מתי להפסיק עם ההרגל הזה, חיכיתי שזה יבוא ממנו אך זה לא קורה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא קיבלתי מענה לשאלתי. תודה
דידי16/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמילה מבקבוק
נעמה סבג שמש17/06/2009היי דידי,
כל עוד את לא מרגישה צורך להפסיק את זה, אין שום סיבה לעשות זאת.
את צריכה להחליט האם לדעתך זה עדיין נחוץ או לא.
אם את לא רוצה לגזול ממנו את ההנאה, וזה בסה"כ גם בריא, אפשר להבהיר לו שיקבל רק לפני שנת הלילה או בקימה בבקר, אך לא תהיה אפשרות לקבל בגן.
דווקא להפסיק את ההרגל בגן, יהיה הכי קל, כי לשם הוא לא רגיל, ואפשר להציב הרגלים חדשים.
אם תחליטי שהוא יכול לקבל גם בגן ותבקשי זאת מהצוות באופן חד משמעי, אני מניחה שלא תהיה בעיה.
עשי חושבים. בדקי אם את רק רוצה להוריד את המינון או שאת מעדיפה להפסיק בכלל.
לאחר שאת תקבלי החלטה ותהיי שלמה איתה יהיה לך קל להתמודד עם רצונותיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
