ילדה בת 6

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 6
    ג'קי
    26/10/2009

    שלום וברכה, יש לי ילדה בת 6מבריאה וחכמה וחרוצה ובדיוק התחילה כיתה א' ובשבועיים האחרונים התחילה לרכז את מבטה בנקודה מסוימת ולמספר שניות אינה מגיבה לקריאות ולדיבורים. פניתי לרופא משפחה ובדק אותה וענה לי שמצבה תקין לגמרי ושהיא חלכמה ובריאה לגמרי (תודה לאל) ואמר לי שזה סתם התנהגות של פינוקים ואין מה לדאוג. ובאבחנה שלו רשם observation-patient under observation מה זה אומר וביקשתי ממנו בכל זאת הפניה להתייעצות נוירולוג ילדים. בבקשה תענו לי בדחיפות העניין מדאיג אותי. הריני לציין שבימים האחרונים היא מפחיתה את ההתנהגות הזאת נא תשובתכם מודה לכם מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 6

    ליאת גרוס
    27/10/2009

    שלום ג'קי
    הרופא כתב שהיא תחת מעקב. זוהי המשגה מקצועית שאומרת שכרגע הוא לא רואה כלום ולוקח אחריות להמשיך ולעקוב.
    ההתנהגות שאת מתארת, אם אינה מתרחשת פעם-פעמיים בשעה, ואינה פוגעת בתחומים אחרים בחייה, אינה מדאיגה כלל. טיפה חולמנות פה ושם עדיין לא מעידה על דבר. בעיית קשב, אם זה המקרה, אינה מחייבת טיפול כל עוד מצבה הלימודי/התנהגותי אינו גובה מחיר משמעותי. אל תדאגי. תעשי כמו שהרופא כתב - תעקבי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו