מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן שנתיים וחצי מתנהג מוזר בגןנעמה26/10/2009
בני בן שנתיים וחצי, מפותח מאד מבחינה רגשית ומדבר כמעט שוטף. יש לו אחות בת חצי שנה אותה הוא מקבל ממש יפה ויש לי ולבעלי הרבה זמן איכות לבד איתו. הוא הבין מהר שמקומו אצלנו מובטח. בבית לרוב התנהגותו רגילה לגילו- קצת פינוק, לא משהו חריג. בגן מדווחת הגננת מחד שהוא ילד מקסים, משחק עם כולם ונהנה, עם זאת יש שתי התנהגויות חרידות שחוזרות מדי יום- הוא צורח ללא סיבה או תסכול (פשוט נעמד, צורח קצת וזהו) או שהוא קופץ לפתע ומשתטח על הרצפה, משתהה שם רגע וחוזר לפעילות. הגננת טוענת שזה תסכול עקב קנאה באחות החדשה, אבל לי זה לא נשמע. האם אלה פעולות המעידות על חרדה? מה ניתן לעשות? האם העובדה שזה קורה רק בגן מעידה על בעיה שם? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנתיים וחצי מתנהג מוזר בגן
סמדר ריינר26/10/2009שלום נעמה.
אני לא בטוחה שיש בכלל בעיה. יכול להיות שבנך למד לקבל בגן תשומת לב בדרכו הייחודית. יכול להיות שזה קשור לכך שיש תחרות של הרבה ילדים בגן, יכול להיות שזה גם קשור לכך שנוספה לו תחרות בבית, ואם כן אז מה?
את צריכה להבין שלא משנה כמה מאמץ אתם תעשו שהילד לא יסבול מהולדת אחותו, לא סביר שתצליחו למנוע את הקנאה. זה לא אומר שאתם לא בסדר, וזה לא אומר שנגרם נזק לילד.
גם אם ההתנהגות בגן נגרמת המקנאה וגם אם לא, חשבו מאוד שלא תיכנסו למצב שבו אתם מנסים להיות הורים מושלמים ואז לילד אסור לבטא רגשות שליליים אחרי כל מה שאתם עשיתם בשבילו.
כי אז הוא יצטרך למצוא דרכים אחרות לבטא את המצוקה שלו במקום פשוט לספר לכם ושתעזרו, כי נדמה לכם שאם לילד יש בעיה סימן שאתם לא בסדר ואתם עסוקים בעלבון שלכם במקום פשוט לשמוע מה קשה לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
