מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות התנהגות -ילדה בת 7.5מיטל11/11/2009
שמי מיטל ואני אמא לעמית בת 7.5 (כיתה ב') וליובל בת 4.5 .
אצל עמית מופיעות לעיתים קרובות התפרצויות ובעיות התנהגות שמלוות בצעקות ואף לעיתים גילויי אלימות כלפיי וכלפי בעלי. התפרצויות אלה מתרחשות רק בבית או אצל הוריי -במקומות בהם היא מרגישה נוח. בבית הספר כאילו מדובר על ילדה אחרת לחלוטין -היא שקטה,אדיבה, חברותית ותלמידה מצטיינת .האיום הכי גדול מבחינתה זה שאני אספר למורה איך היא מתנהגת בבית (כשניסיתי בעבר לספר לגננת שלה היא פשוט היתה בהלם ולא האמינה שאנחנו מדברים על אותה ילדה...). חשוב לציין שהיא מאד עקשנית ומקובעת גם לגבי האוכל שלה -יש מס' דברים בודדים אותם היא מוכנה לאכול ולא מוכנה לנסות לאכול שום דבר מעבר (למשל -אף פעם לא אכלה פרי/ירק ,התזונה שלה מתבססת בעיקר על פחמימות ושניצל וכן מוצרי חלב). אני מענישה אותה בהגבלת הצפיה בטלויזיה ובשימוש במחשב אך לאחר מס' ימים ההתנהגות חוזרת על עצמה ויש הרגשה שהעונשים לא ממש עוזרים. מדובר על ילדה שלא חסר לה כלום , אנחנו מעניקים לה המון גם מבחינה חומרית וכמובן מבחינה רגשית ועדיין באחת ההתפרצויות האחרונות היא אמרה "נמאס לי מהחיים האלה" - כאן ממש נכנסתי ללחץ , אין לי מושג מאיפה זה צץ פתאום. אני מרגישה ממש חסרת אונים מולה. מה לעשות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית התנהגות
סמדר ריינר11/11/2009שלום מיטל,
מאחורי כל התנהגות עומדת הרגשה. ניסיתם פשוט לברר עם עמית מה קשה לה? נשמע שאתם מייד כועסים ומענישים לא שמעתי בתאור שלך שלב של בירור עם הילדה, מה היא רוצה, איך אפשר לפתור את הקשייםשלה בעוד דרכים וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
