דחוף ביותר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף ביותר
    רונית
    12/11/2009


    אני ובן זוגי רוצים לנסוע לחו"ל לתקופה של שבועיים .
    אנחנו מתכננים לנסוע כשתהיה בת שנה .
    ברצוני לשאול האם נסיעה של שבועיים היא תקופה ארוכה מדי להשאיר את הילדה ? אני לא שקטה לגבי הנסיעה הנ"ל , האם נסיעה ללא הילדה יכולה להשפיע עליה? ואם כן במה זה יתבטא?
    מחכה לתשובה
    בברכה,
    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף ביותר

    סמדר ריינר
    12/11/2009

    שלום רונית,
    לדעתי אכן זו תקופה ארוכה מדי. אני לא יוכלה לנבא לכם בדיוק במה זה יתבטא, וזו לדעתי לא השאלה הנכונה, כיוון שיש דברים שלא נראה אותם והם לא יתבטאו מיד וזה לא אומר שהם לא קיימים. במישור המיידי זה יכול להתבטא לאחר חזרתכם בקשיי שינה, היצמדות אליכם, התקפי בכי, נסיגה זמנית בתפתחות (דברים שכבר עשתה תחזור לעשות כמו תינוקת יותר קטנה) וכו'.
    נסיעה כזו ארוכה של שני ההורים בגיל כה קטן יכולה לגרום נזק ליכולת שלה לסמוך על העולם ולהרגיש בו רגועה ובטוחה. נזק שגם יכול השפיע בשלבים מאוחרים יותר על יכולתה לקשור קשרים או על יכולתה לפתח עצמאות ולהסתדר לבד. קשה מאוד לנבא עד כמה ואם בכלל, אך זה יכול לקרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו