מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הרגלי שינהאור12/11/2009
שלום
ביתי בת חודשיים יונקת מלא ואני רוצה להכנות לה הרגלי שינה.
תחילה העברתי אותה לחדר חשוך והשכבתי אותה לישון בשעה 20 אחרי מקלחת וארוחה מבקבוק והיא הייתה נרדמת עד 6 בבוקר.
לאחרונה היא ערה עד שעה מאוחרת יותר. השאלה שלי :
1) האם כדאי להמשיך בטקס השינה באותה שעה (20) או להתאים את עצמי לצרכים שלה ולדחות את כל הטקס לשעה מאוחרת יותר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגלי שינה לתינוקות
נעמה סבג שמש12/11/2009שלום אור,
עקרונית, חשוב שתינוק יילך לישון מוקדם, עוד לפני 20:00.
עם זאת, בגיל חודשיים זהו גיל בו אני דוגלת לתת לתינוק להיות תינוק ולא להיות נוקשה עם ההרגלים. כדאי לשמור על הכללים הבסיסיים, אך ניתן לעגל פינות.
התנהלותו וסדר יומו עוד ישתנו מס' פעמים. הם אינם יציבים בגיל זה.
בגיל 4 חודשים ניתן להתחיל ובגיל 5-6 חודשים ניתן לקבע את ההרגלים.
את מוזמנת לקרוא מאמר בנושא באתר זה ובאתר שלי בנושא הקניית הרגלי שינה לגיל הרך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגלי שינה
אור12/11/2009תודה
קראתי את המאמר והוא מעניין.
אז בעיקרון להמשיך להשכיב בסביבות 20:00 .
קראתי שלא מומלץ להרדים עם בקבוק. האם זה נכון?
טקס השינה הוא אמבטיה ובקבוק ואז היא במיטה לפעמים משחקת עם עצמה ולפעמים נרדמת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר ששכחתי
אור12/11/2009האם כדאי להפריד את הארוחה בבקבוק בלילה מהשינה ?
האם לתת לה אותה לפני האמבטיה. לרוב היא נרדמת בזמן היניקה מהבקבוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגלי שינה
נעמה סבג שמש12/11/2009עקרונית, זה בסדר לתת בקבוק לפני השינה, אך למנוע הרדמות על הבקבוק.אם זה המצב עדיף לתת את הבקבוק לפני המקלחת כל עוד אין רגישות ייתר ועלולים להקיא מכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
