העברה לגן אחר באמצע שנה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • העברה לגן אחר באמצע שנה
    שרון
    13/11/2009

    שלום,
    בני בן שנה ו-7 חדשים. לפני חדשיים נכנס לגן לראשונה, לאחר שהיה שנה עם מטפלת בבית.
    הוא ילד חכם, חייכן וחברותי. ההסתגלות שלו לגן היתה טובה מאד (שבועיים קשים בלבד). הוא נפרד ממני בלי שום בעיה בבוקר ונראה שהצוות אוהב אותו והוא אוהב אתה צוות.
    הבעיה היא שאני מרגשיה שהמקום לא בטוח עבורו.
    ביציאה לחצר יש 3 מדרגות שילד כבר נפל בהן השנה, ביום החופשי של המטפלת האחראית, הם נשארים עם השגחת 2 מטפלות צעירות. השבוע, כשהבאתי אותו לגן בבוקר, ראיתי שנותנים להם לשחק עם משחק שממש לא מתאים לגילם (ניחא) אבל ממש מסוכן עבור ילדים בגיל כזה.
    השיא היה שבני קיבל מכה חזקה מאד בראש (קורה שילדים מקבלים מכה), אבל הצוות ממש איבד את הצפון וההתמודדות שלו היתה איומה, עד כדי שהשאירו אותו (לא יודעת בדיוק כמה זמן) ללא הגשחה לבד.
    ניסיתי לדבר עם מנהלת המעון (4 פעמים) בהקשר של לשים שער בירידה לחצר, שוחחתי איתה לגבי החשש שלי ביום בו המטפלת האחראית לא נמצאת. הבעיה היא שהיא ממש לא יודעת לקבל בקורת ולהודות שיש דברים שדורשים שינוי/ תיקון.
    אני מאד מתלבטת אם להעביר אותו גן. מצד אחד טוב לו שם וברור לי שעל אף שכבר ראיתי אלטרנטיבות, אין מושלם וגם לא כל דבר אפשר לראות בביקור ראשון. אני לוקחת בחשבון גם את המחיר של קליטה מחודשת בגן חדש. מצד שני, אני לא רגועה.
    אשמח לקבל עצה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העברה לגן אחר באמצע שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברה לגן באמצע השנה.

    נעמה סבג שמש
    14/11/2009

    שרון שלום,

    האם מדובר בגן פרטי?

    האם ישנו וועד בגן או קב' הורים מגובשת? אם כן, בהחלא אפשר לפנות כקב' בעניין. הייתי מתקשר ומערבת הורים כדי להשיג כח מול המנהלת שמתקשה לקבל ביקורת.

    אם לאחר כל זה לא הייתי רואה שינוי מצידה, כאמא אני מייעצת לך להעבירו מסגרת למרות הקושי הרגשי, שאיני מזלזלת בו. אני באופן אישי חוששת מהדברים אותם תיארת: בעיות בטיחותיות שכאלה וצוות שלא ערני מספיק.

    אבל אין לזה קשר לייעוץ מקצועי. זו באמת תחושה אישית.לכי עם הלב.

    בברכה,

    נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו